حجت الاسلام منتشلو:

روشنگری‌های حضرت امام (ره) عامل احیای فرهنگ ایثاروشهادت بود

حجت الاسلام منتشلومسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درجلسه اخلاق ماه رمضان این ناحیه ضمن تسلیت سالروزدرگذشت بنیان گذار فقیدجمهوری اسلامی گفت:روشنگری‌های حضرت امام (ره) عامل احیای فرهنگ ایثاروشهادت بود.
کد خبر: ۹۰۲۳۷۶۰
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج ازکردستان حجت الاسلام منتشلومسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درجلسه اخلاق ماه رمضان این ناحیه ضمن تسلیت سالروزدرگذشت بنیان گذار فقیدجمهوری اسلامی گفت:روشنگری‌های حضرت امام (ره) عامل احیای فرهنگ ایثاروشهادت بود.

وی درادامه افزود: در جریان مبارزات ضدطاغوت به رهبری امام، فرهنگ ایثار و شهادت در سطحی گسترده تجلی یافت و پس از انقلاب نیز در عرصه‌های مختلف داخلی همچون مبارزه با ضدانقلاب تداوم پیدا کرد و در طول هشت سال دفاع مقدس به اوج رسید.

روشنگری‌ها و بیدارگری‌های امام خمینی (ره) و حمایت و پشتیبانی‌های بی‌وقفه و کم نظیرشان از جهاد و ایثار و شهادت و مجاهدان و شهدا و ایثارگران، عامل احیا و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در کشورمان بود.

وی امام خمینی (ره) را امام قلب‌ها دانست و افزود: حضور یک پارچه و پرشور اقشار مردم در زمان انقلاب، جنگ تحمیلی و وداع نشان از عمق بصیرت بیدارگری ودلدادگی و نفوذ ایشان در قلب‌های مردم داشت.

ایشان تصریح کرد:در حال حاضر کشور‌های زیادی هستند که با افکار آزادی اسلامی وبا پیروی از انقلاب مردمی ایران در حال مبارزه با ظلم جهانی هستند و این نشان از افکار عمیق و بصیر این مرد الهی دارد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات
آخرین اخبار