فرمانده حوزه برتر مقاومت بسیج امام هادی علیه السلام شهر وردنجان گفت: بسیج با اقدامات جهادی موجب حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن شده است.
کد خبر: ۹۰۲۳۷۶۷
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ فرمانده حوزه برتر مقاومت امام هادی علیه السلام شهر وردنجان در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن تشكر از فعالیت های چشمگیر و قابل ستایش بسیجیان این حوزه گفت: این حوزه مقاومت بسیج با فعالیت خوب پایگاه های بسیج تابعه در زمینه های فرهنگی ، انقلابی، اجتماعی، عمرانی، جهادی توانست در هفتمین جشنواره مالك اشتر به عنوان حوزه برتر استانی معرفی گردد.

وی، با اشاره به آمادگی بسیج در دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن، به تشریح علل موفقیت حوزه مقاومت بسیج امام هادی علیه السلام پرداخت.

این مقام مسئول مهمترین علل موفقیت این حوزه را كادر سازی و توجه به جوانان در شورای حوزه و سپردن مسئولیت با توجه به علاقه و رشته تحصیلی بسیجیان، دعوت از پیشكسوتان برای همكاری و تجلیل از پیشگامان بسیج، تعامل خوب با ادارات و نهادهای انقلابی و پیگیری رفع مشكلات شهر و روستاهای تابعه، داشتن روحیه انتقاد پذیری و استقبال از انتقادات سازنده بسیجیان، اجرای برنامه ها با توجه به نیاز مخاطبان و كار میدانی و سركشی مداوم از رده های زیر مجموعه عنوان كرد.

وی در ادمه اظهار داشت: ما سعی كردیم با برنامه های متنوع و جذاب روحیه و انگیزه كار جهادی را در بین بسیجیان تقویت نماییم و با استفاده از ظرفیت عظیم طلاب این شهر برنامه های بصیرتی و فرهنگی خوبی را اجرا كنیم كه از آن جمله می توان به برگزاری یادواره شهدای روحانی استان و شهدای این شهر اشاره نمود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام هادی علیه السلام، افزود: بسیج در تمام صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن حضور شاخص داشته و با اقدامات جهادی در عرصه های گوناگون نقشه های شوم دشمنان علیه این انقلاب مقدس را خنثی نموده است.

ارسال نظرات