معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از اعزام 200 نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان البرز به مرقد امام خبر داد و گفت: امام خمینی (ره) روح اسلام بود.
کد خبر: ۹۰۲۳۷۸۱
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حمید ذوالفقاری معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تسلیت سالروز عروج ملکوتی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ه) از اعزام 200 نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان البرز به مرقد امام خبر داد و گفت: امام خمینی (ره) روح اسلام بود که در عصر حاضر در کالبد مرده و بی‌روح اسلام ایران دمیده شد و آن را دوباره زنده کرد.

اعزام 200 نفر از جامعه‌ی ایثارگری استان البرز به مرقد امام راحل


وی در ادامه بابیان اینکه بابیان اینکه زنده نگه‌داشتن یاد امام ارزش‌های اسلامی را زنده می‌کند گفت: لازمه هر حرکت بزرگ وجود شخصیت بزرگی است و پیروزی انقلاب اسلامی که حرکتی بزرگ به شمار می‌رود، مرهون امام راحل است.


معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پایان تأکید کرد: در آستانه بیست و نهمین مراسم سالگرد ارتحال امام که بعدازظهر فردا برگزار خواهد شد 200 نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان البرز در قالب 5 کاروان به مرقد مطهر آن عزیز سفرکرده اعزام و عاشقان روح‌الله، با آرمان‌های آن عزیز سفرکرده تجدید پیمان می‌کنند.

ارسال نظرات