خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه استان قزوین در گفتگو با بسیج مطرح کرد:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: ما امروز در زمینه تحقق عدالت اجتماعی در جامعه پیشرفت‌های بسیاری را داشته‌ایم و با وجود تمام کمبودها و کاستی‌ها توانسته‌ایم امکانات عمومی و شرایط اولیه زندگی را به دورترین نقاط کشور نیز ببریم.
کد خبر: ۹۰۲۳۸۱۶
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲

حجت‌الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت فرارسیدن سی‌امین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و در خصوص روند تحقق آرمان‌های امام در جامعه امروز اظهار کرد: می‌توان گفت که ما در جامعه امروزمان به طور نسبی در تحقق بسیاری از اهداف انقلاب موفق بوده‌ایم.
وی تبیین کرد: سرنگونی رژیم طاغوت، قطع دست مستکبرینی چون آمریکا در کشور و هم‌چنین رسیدن به استقلال در حوزه‌های سیاسی برخی از موفقیت‌های ما در راستای تحقق اهداف انقلاب بوده است.
این مسئول تحقق نسبی عدالت اجتماعی در جامعه را یکی دیگر از موفقیت‌ها دانسته و توضیح داد: ما امروز در زمینه تحقق عدالت اجتماعی در جامعه پیشرفت‌های بسیاری را داشته‌ایم و با وجود تمام کمبودها و کاستی‌ها توانسته‌ایم امکانات عمومی و شرایط اولیه زندگی را به دورترین نقاط کشور نیز ببریم.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین ادامه داد: امروز و در راستای تحقق عدالت اجتماعی امکاناتی چون زمینه تحصیل و آموزش و هم‌چنین بیمه و امکانات بهداشتی و درمانی را به دورترین مناطق کشور نیز برده‌ایم هرچند که هنوز تا رسیدن به تحقق کامل عدالت اجتماعی در جامعه فاصله بسیاری وجود دارد.
حجت‌الاسلام معبودی تصریح کرد: کشور ما در حوزه دفع تهدید و خطر موفق عمل کرده و در حوزه دفاعی که از آرمان‌های اصلی انقلاب بوده است نیز توانسته به موفقیت کامل دست یابد.
وی ابراز داشت: ایجاد زیرساخت‌های لازم برای پیشرفت کشور و دستیابی به موفقیت‌هایی در زمینه اقتصادی نسبت به دوران قبل از انقلاب از دیگر اهدافی بوده است که طی سال‌های اخیر توانسته‌ایم به طور نسبی به آن‌ها دست یابیم.
این مسئول تشریح کرد: خوشبختانه ما امروز در زمینه تولید علم و دانش و هم‌چنین مسائل پزشکی و بهداشتی صاحب رتبه‌های والایی در منطقه هستیم.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین در خاتمه متذکر شد: اجرای کامل قوانین اسلام در زمینه فردی و اجتماعی و در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را می‌توان از اصلی‌ترین آرمان‌های محقق شده دانست هرچند که هنوز نقص‌های بسیاری در این راستا وجود دارد و برای رسیدن به موفقیت کامل لازم است مسئولین خود پیش قدم شوند.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها