خبرهای داغ:
حجت الاسلام عباسی گفت: انسان در این شب ها باید نسبت به امور خود تفکر کند در شب قدر انسان باید ازاعمال خوداستغفار کند چرا که شب توبه است وخداوند در آن شب بندگانش را مورد اکرام خاص خود قرار می دهد
کد خبر: ۹۰۲۳۸۱۸
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸

حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص جایگاه و منزلت شب های قدر بیان کرد: شبهای قدرگنجایش و ظرفیت خیر و فراوانی را به همراه دارد چرا که نزول قرآن دراین شب صورت گرفته است و به سبب خیر و برکت فراوانی که در این شب وجود دارد و در چنین شبی رحمت و مغفرت خداوند به سوی بندگان نازل می شود.
وی گفت: خدای متعال سرتاسر این شب را از لحظه آغاز سپیده دم سرشار از برکت و سلامت و درود قرار داده و ملائکه تا سپیده دم بر آدمیان نازل شده و سلام خدارا بر بندگان شایسته و روزه داران می رسانند.
مدیر حوزه علمیه استان قزوین اظهار کرد: شب های قدر شب های توبه است وخداوند در این شب ها بندگانش را مورد اکرام خاص خود قرار می دهد.
عضو شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: شب قدر بهترین فرصت برای طلب بخشش و آمرزش گناهان ازخداوند است چرا که پروردگار دراین شب عنایت ویژه ای به بندگان خود دارد و در واقع آن را بهانه ای جهت آمرزش بندگان خود قرار داده است.
استاد حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: دریچه های رحمت و ابواب فیض خداوند در شب قدر به روی بندگان باز است چرا که آنچه در سرنوشت انسان هاست، درشب قدر، مقدّر می شود.
وی ضمن تاکید بر اینکه شب قدر شب سیر و سلوک است افزود: انسان دراین شب ها باید نسبت به امورخود تفکر کند در شب قدر انسان باید ازاعمال خوداستغفار کند چرا که شب توبه است وخداوند در آن شب بندگانش را مورد اکرام خاص خود قرار می دهد.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها