خبرهای داغ:
مسئول حوزه علمیه رضویه گرگان گفت: حفظ نظام از مسائل اصلی کشور و باید همیشه و در همه شرایط حفظ شود.
کد خبر: ۹۰۲۳۸۳۳
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، آیت الله سید محمد رضا میبدی ضمن تاکید بر نقش روحانیت در جامعه اظهار کرد: طلاب و روحانیت در همه جاها باید حضور پیدا کند این به خاطر این است که حضورشان برای حفظ نظام و حفظ کشور موثر است.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه حفظ نظام از مسائل اصلی کشور است تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی باید همیشه و در همه شرایط حفظ شود این امر میسر نمی شود مگر اینکه همه باهم، هم دست و هم پیمان شویم تا از آن پاسداری کنیم.

معظم له با بیان آیه ای از سوره مائده خاطر نشان کرد: خداوند متعال در قرآن می فرماید: ای کسانی که ایمان آوردید بر شما باد که خودتان و جامعه خودتان را داشته باشید. شما خودتان هدایت شده باید باشید و با دیگران ارتباط برقرار کنید و آنها را هم هدایت کنید.

آیت الله میبدی در ادامه با بیان اینکه شبهای قدر منزلت بسیار بالایی دارد افزود: شب قدر بیشتر هزار ماه اثر دارد هزار ماه تقریباً عمر یک انسانی است ما باید این اهمیت را درک کنیم.

استاد اخلاق ادامه داد: خدا متعال می فرماید که قرآن در ماه رمضان نازل شده. و اگر در ماه رمضان قرآن نازل می شود مشخص است هر شبی از ماه رمضان شب قدر است ولی یکی از این شبها که شب های قدر باید به طور ویژه ای به آن اشاره شده است.

مسئول حوزه علمیه رضویه گرگان ادامه داد: ما بندگان از خدای متعال همیشه باید درخواست کنیم و به غیر او درخواستی و خواهشی نداشته باشیم و فقط از او کمک بخواهیم و مدد را از او درخواست کنیم.

میبدی ابراز کرد: از غیر خدا کمک از کسی بر نمی آید اگر بتوانیم خدا را بشناسیم. از روی افعال خداوند می توانیم بهتر به عظمت خدا پی ببریم.

وی در پایان گفت: تمام اعمالی که ما داریم انجام می دهیم خواست خدای متعال است اگر او نخواهد ما کاره ای نیستم./طوبی گلستان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها