رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: متاسفانه در حوزه فرهنگی اقدامات مناسبی در راستای شناساندن اهداف، رهنمود‌ها و فرامین امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی به جوانان انجام نپذیرفته است.
کد خبر: ۹۰۲۳۸۳۴
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸

آرمان‌های انقلاب و امام (ره) به درستی به جوانان معرفی نشده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام سیف‌اله مدبر پیش از ظهر امروز در جمع تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد اردبیل اظهار داشت: امام خمینی(ره) مصداق روشن علما امتی افصل من انبیا بنی اسراییل هستند و اگر به دنبال مصداق روشنی از آن بگردیم قطعا حضرت امام یکی از آنان هستند.

وی افزود: امام خمینی(ره) نه تنها یک ملت بلکه جهان اسلام ناب محمدی را که شامل اهل تشیع و اهل سنت بود را نجات داد و راه و روشن را به آنان نشان داد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: در زمان رحلت امام خمینی(ره) تمام مردم از کوچک تا بزرگ از پیر تا جوان داغدار و عزادار رحلت این مرد بزرگ بودند و اکنون نیز علی رغم گذشت چند دهه از رحلت آن مرد فرزانه و عالم بی نظیر مردم با شور و حالی خاص در مراسم سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی حاضر می‌شوند که همین امر نشان از راه راستین ایشان و عشق و علاقه وصف ناپذیر مردم به علمای خود بوده است.

مدبر تصریح کرد: اما همچنان نیز مردم و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید رهنمودهای امام خمینی(ره) را الگویی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی قرار داده و با عمل به رهنمودهای ایشان در راه رسیدن به سعادت کوشا باشند.

وی با اشاره به وضعیت کنونی کشور در عمل به فرامین امام خمینی(ره) گفت: اگر به تحقیق و بررسی وضعیت کنونی کشور در رابطه با کیفیت عمل به فرامین امام خمینی(ره) بپردازیم، متوجه می‌شویم که متاسفانه در حوزه‌های فرهنگی و امکانات رفاهی آن طور که باید و شاید وضعیت مناسبی پیش روی ما نیست گرچه در برخی از حوزه‌ها همانند دفاعی عملکرد مناسب و قابل قبولی داشته‌اند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: متاسفانه در حوزه فرهنگی اقدامات مناسبی در راستای شناساندن اهداف، رهنمودها و فرامین امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی به جوانان انجام نپذیرفته است و همین موضوع سبب ایجاد آسیب‌هایی در جامعه بین جوانان شده است.

مدبر افزود: بازخوانی اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی و آشنا کردن نسل جدید با اهداف و فرامین امام خمینی(ره) برای رسیدن به نقطه کمال انقلاب اسلامی باید مورد توجه مسئولان کشور قرار گیرد.

وی گفت: جوانان به عنوان یکی از ارکان اصلی رشد و توسعه جوامع محسوب می‌شوند و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز برای ادامه مسیر انقلاب و برای رسیدن به کمال باید از این فرصت نهایت بهره را برده و در شناساندن اهداف راستین انقلاب اسلامی به جوانان گام بردارند و پس از آن ادامه مسیر انقلاب به جوانان باانگیزه و آگاه جامعه تحویل داده شود.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: اما برای اینکه جوانان بتوانند در مسیر انقلاب اسلامی قرار گرفته و بار سنگین آن را بپذیرند، باید آسیب‌ها و مشکلاتی همچون بیکاری، امید به زندگی و چگونگی تشکیل زندگی که دامن جوانان را گرفته است رفع شود تا این جوانان با فراغ بال و آسودگی خاطر به فکر پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و عمل به فرامین و رهنمودهای امام خمینی (ره) باشند.

ارسال نظرات