خبرهای داغ:
حجت الاسلام سلمان پور ؛ نماینده ولی فقیه در سپاه گمیشان اظهار کرد:انقلابی گری منحصر به دوره مبارزه و یا دوره ی امام نیست. انقلاب و انقلابی گری برای همه ی دوران هاست و انقلاب مثل یک رود جاری است و همه ی کسانی که بر اساس شاخص های انقلابی گری عمل کنند ، انقلابی هستند.
کد خبر: ۹۰۲۳۸۳۸
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت الاسلام و المسلمین سلمان پور ؛ نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه گمیشان اظهار کرد: می توان گفت حضرت امام (ره) بعد از انبیای الهی و ائمه معصومین بدون هیچ شکی از شخصیت های نادر و کم نظیر بودند که مثل اجداد طاهرینشان ،بسیاری از اوصاف و کمالات را در خودشون داشتند.چرا که بعد از غیبت کبری تنها کسی که تشکیل حکومت اسلامی دادند،حضرت امام بودند و بستر ساز حکومت امام زمان (عج) شدند.

 سلمان پور افزود: یکی از ویژگی های حضرت امام عرفان ایشان می باشد.حال چه عرفان نظری و چه عرفان عملی. اما آنچه که مهم است جمع بین عرفان و سیاست است که امام به خوبی آن دو را در کنار هم جمع کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه گمیشان ادامه داد: یکی دیگر از ویژگی های امام ، خارج کردن کشور از کنترل قدرت های شرق و غرب بوده است. امام کشور را از منجلاب های وابستگی ، فساد سیاسی، فساد اخلاقی ، حقارت بین المللی، عقب ماندگی های علمی- اقتصادی و فناوری نجات دادند و در مسیر حرکت کشور تغییر بزرگی ایجاد کردند.

وی گفت: امروز تمام قدرت ها از واژه ی انقلاب و انقلاب گری به شدت هراس دارند لذا علت اصلی فشار هایی که در طول سال های متمادی با بهانه های مختلف بر ملت ما و کشور ما وارد شده ، خصوصیت انقلابی گری ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام سلمان پور خاطر نشان کرد: انقلابی گری منحصر به دوره مبارزه و یا دوره ی امام نیست. انقلاب و انقلابی گری برای همه ی دوران هاست و انقلاب مثل یک رود جاری است و همه ی کسانی که بر اساس شاخص های انقلابی گری عمل کنند ، انقلابی هستند.

وی در پایان تصریح کرد: اولین شاخص انقلابی گری ،پایبندی به ارزش  ها و اعتقاد به اسلام ناب در مقابل اسلام آمریکایی است و شاخص دیگر پایبندی به استقلال که امام آن را در سه بعد سیاسی ، فرهنگی ، اقتصادی تبیین کردند. استقلال سیاسی یعنی فریب شیوه های مختلف دشمن را نخوریم و در هر موقعیتی استقلال داخلی ، منطقه ای و جهانی خود را حفظ کنیم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها