احمد درویشی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب:
حجت الاسلام نعیم اربابی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب گفت: انقلاب اسلامی ایران ابهت پوشالی شرق و غرب را شکست.
کد خبر: ۹۰۲۳۸۴۰
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از میناب نعیم اریابی در جمع بسیجیان حوزه مفاومت بسیج صاحب الزمان (عج) کریان میناب ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت جانگداز امام خمینی(ره) استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران به جای نظام کفر و طاغوت را موهبتی الهی دانست و گفت: امام خمینی (ره) تحولی عظیم و غیر قابل تصور جهانیان را در کشورمان رقم زد و ابهت پوشالی شرق و غرب شکسته شد.

نعیم اربابی پیروزی انقلاب اسلامی ایران را دلگرمی و شجاعت مضاعفی در دل مظلومین جهان در مبارزه با کفر دانست و گفت:تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ابهت و قدرت پوشالی آمریکا تمام دنیا را گرفته بود و آمریکا به عنوان کدخدای دنیا مطرح بود و هیچ کشوری حتی جرئت انتقاد به آمریکا را در سطح بین الملل نداشت که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران این ورق برگشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب گفت: امام خمینی(ره) تمام عمرش را در خدمت به اسلام و مردم سپری کرد و همواره مهمترین دغدغه اش رسیدگی به محرومین و پابرهنگان جامعه بود و همیشه مسئولین کشور را به حمایت و رسیدگی به مشکلات مردم سفارش می کرد.

اربابی اقتدار امروزی نظام جمهوری اسلامی ایران را پیروزی انقلاب اسلامی بر طاغوت و ریخته شدن خون پاک و مطهر شهیدان از اول انقلاب تاکنون دانست و گفت:اگر امروز ابرقدرتهای دنیا با کشور ما وارد مذاکره می شوند و هیچ معادله سیاسی بدون حضور ایران در منطقه حل و فصل نمی شوداقتداری است که این نظام و انقلاب به کشورمان هدیه داده است.

حجت الاسلام نعیم اربابی خطاب به مسئولین کشور گفت: تمامی مسئولین کشور ما باید آرمانهای بلند امام خمینی(ره) را دنبال کنند،دغدغه حل و فصل مشکلات مردم سرلوحه کارشان باشد و در خط ولایت فقیه حرکت کنند.

ارسال نظرات