فرمانده سپاه قدس گیلان در آیین رونمایی از نرم‌افزارهای «گیله‌مردان» و «نام‌آوران گیلان»
فرمانده سپاه قدس گیلان در آیین رونمایی از دو نرم افزار طراحی شده توسط سامان فضای مجازی سپاه گفت: یافتن راهکاری برای مقابله با هجمه های دشمن در فضای مجازی یک ضرورت است.
کد خبر: ۹۰۲۳۸۹۵
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله پور شب گذشته در جریان رونمایی از دو نرم‌افزار بومی «گیله‌مردان» و «نام‌آوران گیلان»  در رشت، با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه نباید اجازه داد تا انقلاب در دست نااهلان بیفتد اظهار کرد: در زمان تشکیل انقلاب اسلامی نیروهای مردمی سپاه و بسیج در کنار نداشتن تجربه، امکانات نیز نداشتند اما اکنون تمام نظام سلطه در مقابل جمهوری اسلامی ایران زانو می‌زنند.

وی با بیان اینکه در زمان جنگ سوریه و کره‌شمالی تنها حامیان ایران بودند افزود: جمهوری اسلامی در حوزه تجهیزات دچار مشکل بود و همین مسئله علت فواصل طولانی میان عملیات‌های بزرگ بود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به ابتکار و نوآوری رانی در جبهه‌های جنگ بیان کرد: نسل جوان ابتکار به خرج داد و سه بار ارتش عراق را به‌طور کامل با خاک یکسان کردیم اما چون دشمن پول و تجهیزات داشت دوباره در مقابل ایران قد علم می‌کرد.

وی: جوانان انقلابی ابتکار به خرج دادن و جنگ را به شب بردن و به‌نوعی روی نقطه‌ای کارکردیم که دشمن ضعف داشت.

عبدالله پور با بیان اینکه امروزه در جنگ اقتصادی نیازمند حرکت نوین و خلاقیت هستیم خاطرنشان کرد: امروزه اگر در زمینه سوخت و برخی مواد به خودکفایی نرسیم یقیناً در آینده با مشکلاتی روبرو خواهیم شد.

وی با بیان اینکه دشمن باقدرت هرچه‌تمام‌تر در حال تلاش در حوزه فضای مجازی و رسانه است و سینمای هالیوود نمونه بارزی از این مصداق است تصریح کرد: باید از نیرو این جوانان انقلابی فعال استفاده و راهی برای مقابله با هجمه‌های دشمن در بخش رسانه و فضای مجازی پیدا کرد چون این فضا امروزه به خلوتگاهی شده که جوانان ما در قتل‌عام می‌شوند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه داشتن ابتکارات و خلاقیت از عمده موفقیت‌های رزمندگان در جنگ تحمیلی بوده گفت: باید بامطالعه و شناخت در حوزه فضای مجازی راهکاری نوین و اثرگذار در مقابل هجمه‌های دشمن در ابعاد رسانه و فضای مجازی به دست آورد.

عبدالله پور با بیان اینکه امروز دشمن در فضای مجازی تعداد بی‌شماری تلفات گرفته و می‌گیرد و ازاین‌رو حفظ جمهوری اسلامی ایران جز واجبات شده تصریح کرد: امروزه دشمن در فضای مجازی با همه ابزار خود در حال ضربه به نیروهای انقلابی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و در تلاش است کاری کند که اساس جمهوری اسلامی را برچیند و نظام را با براندازی روبه‌رو کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات