سپاه ۱۵ خرداد قرچک در بیانیه‌ای نهضت امام را تحولی بزرگ و بسترساز انقلاب جهانی مهدوی دانست و تصریح کرد: مکتب ایشان مکتب آزادی و آزادگی و انقلاب اسلامی کانون امید مستضعفین شده است.
کد خبر: ۹۰۲۳۹۰۰
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴

انقلاب اسلامی؛ کانون امید مستضعفین عالم

به گزارش خبرگزاری بسیج، سپاه ۱۵ خرداد قرچک با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، نهضت امام و انقلاب اسلامی را تحولی بزرگ و بستر ساز انقلاب جهانی مهدوی دانست.
متن کامل این بیانیه بدین شرح است:
"بسم الله الرحمن الرحیم"
نیمه خرداد یادآور به سوگ نشستن ایرانیان در غم فراق بنیانگذار انقلاب اسلامی که حرکت جنبش اسلامی را نه تنها در ایران بلکه در همه جوامع اسلامی و ملت‌های مظلوم بنا کرد، حرکتی که سرانجام آن فرو ریختن پایه‌های نظام سلطنتی و بنای انقلاب اسلامی بود.
آن بزرگ مرد تاریخ که همچون ائمه معصومین به نبرد با فرعون‌ها رفت، عمر شریف خود را در راه اعتلای کلمه توحید و احیای اسلام ناب محمدی (ص) به کار بست و مکتب ایشان مکتب آزادی و آزادگی شد و توانست منشأ حرکت‌های آزادی خواهانه در سطح جهان شود.
امروز خدا را شاکریم که در آستانه بیست و هشتمین سال رحلت پیر جماران، ایران اسلامی به رغم محدودیت‌ها و تحریم‌های غیر منصفانه استکبار با عزت و پرآوازه‌تر از گذشته به راه خود ادامه می‌دهد.
بازخوانی وصیت نامه حضرت روح الله و شعار‌های کلیدی آن، نیاز همیشه جامعه است و امام راحل (ره) ایران را پایگاه نهضت جهانی اسلام و کانون امید مستضعفین قرار داده است، بی شک تکریم امام راحل با استقامت بر مواضع شجاعانه مقام معظم رهبری و حرکت در خط مشی ترسیم شده از سوی ایشان معنا پیدا می‌کند.
تعظیم شخصیت‌های مختلف نسبت به امام خمینی (ره) بیانگر حقانیت انکارناپذیر و ویژگی‌های منحصر به فرد آن بزرگوار برای هدایت بشریت است و امروز آموزه‌های مکتب امام باید شاخصی برای اداره کشور و الگویی برای نسل جوان باشد.
اکنون که سال‌ها از رحلت امام (ره) می‌گذرد و نهال پر برکت انقلاب اسلامی به درختی مستحکم و پر ثمر تبدیل شده است، نیاز به بررسی ابعاد مختلف اندیشه‌های آن مرد متعالی بیشتر احساس می‌شود.
ناحیه مقاومت بسیج قرچک ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت امیرالمؤمنین علی (ع)، سالروز رحلت جانسوز امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد بار دیگر همراه و همگام با ملت فهیم و مسلمان ایران با آرمان‌های والای امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی، تجدید میثاق می‌کنند.

ارسال نظرات