فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان:
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت:جهت پیشرفت استان از افراد نابغه در رشته‌های مختلف باید استفاده شود و سرمایه گذاران نیز در حمایت از افراد نخبه و ایده‌ها تشویق شوند.
کد خبر: ۹۰۲۳۹۰۶
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در جلسه شورای جهاد علمیبا اشاره به ایکه باید از موازی کاری پرهیز کنیم، اظهار داشت: بسیج بدون هیچ چشم‌داشتی ظرفیت‌های خود را در اختیار مراکز علمی و دانشگاه‌ها قرار میدهد.

وی بابیان اینکه تراز علمی سپاهیان تحصیل‌کرده ارشد و دکتری بالا است افزود: با اهداف مشخص و در بارش فکری ایده‌ها از موارد در دسترس استفاده شود و بایستی نیاز‌ها بر اساس این بارش فکری سازمان‌دهی شوند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان با اشاره به لزوم توجه معاونت علم و فناوری و بنیاد نخبگان به کشف نخبگان و مخترعین خاطرنشان کرد: جهت پیشرفت استان از افراد نابغه در رشته‌های مختلف باید استفاده شود و سرمایه گذاران نیز در حمایت از افراد نخبه و ایده‌ها تشویق شوند.

سردارکشکولی انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه‌ها و مراکز علمی میتواند از موازی کاری جلوگیری کند عنوان کرد: تمدن سازی علم و فناوری نقش مهم در تمدن است که میتواند با ایده‌های ناب وهم افزایی فکری، تجهیزاتی و مالی مشکلات جامعه را حل کند.

انتهای پیام /
ارسال نظرات