محمد فرخی
فرمانده سپاه قرچک اعلام کرد:
فرمانده سپاه قرچک با بیان آمادگی کامل برای اعزام زائران مرقد امام، از اعزام بیش از ۳ هزار زائر قرچکی به مرقد مطهر امام راحل خبر داد و افزود: گلباران قتلگاه شهدای ۱۵ خرداد و اجرای ۶۰ نشست روشنگری در سطح مساجد از مهمترین برنامه های ستاد بزرگداشت ارتحال امام و قیام ۱۵ خرداد است.
کد خبر: ۹۰۲۳۹۰۸
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرگرد پاسدار علی اصغر شهیری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ۱۵ خرداد قرچک عصر دیروز، ۱۳ خرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، راه را راه اسلام دانست و گفت: شاخص های این راه هم خط و شعارهای امام است، کسانی که می خواهند در غوغای گفتگوها خط شاخص را پیدا کنند باید به وصیت نامه امام رجوع کنند.
وی با توصیه به جوانان، خواستار مطالعه وصیت نامه الهی و سیاسی امام شد و افزود: اولین و اصلی ترین نقطه که در مبانی، نظرات، آثار و گفتار امام راحل منعکس است مسئله اسلام ناب محمدی است؛ یعنی اسلام ظلم ستیز، اسلام عدالت خواه، اسلام مجاهد ، اسلام طرفدار محرومان، اسلام مدافع حقوق پابرهنگان و رنج دیدگان و مستضعفان.
فرمانده سپاه قرچک ادامه داد: امام در مقابل اسلام ناب، اصطلاح «اسلام آمریکایی» را در فرهنگ سیاسی ما وارد کردند؛ اسلام آمریکایی یعنی اسلام تشریفاتی، اسلام بی تفاوت در مقابل دست اندازی به حقوق مظلومان، اسلام کمک به زورگویان، اسلام کمک به اقویا.
وی با اشاره به بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) از آمادگی کامل برای اعزام زائران این شهرستان به مرقد امام خبر داد و تصریح کرد: امسال بیش از ۳ هزار زائر از شهرستان قرچک به مرقد مطهر امام راحل اعزام می شوند.
شهیری با بیان اینکه فضاسازی در سطح شهرستان را با کمک ستاد ارتحال امام انجام دادیم، ادامه داد: با توزیع بروشورهای وصیت حضرت امام(ره) بین زائران در صدد آشنایی مردم با گفتمان امام است.
وی ابراز کرد: همچنین بسته های فرهنگی متنوع شامل کتاب و نشریات دوست کودک و خردسال، مهربان تر از نسیم/ روشن تر از ماه، زندگی به سبک روح الله، همدلی با رایحه روح الله و لوح فشرده درس سحر و اشعار امام تهیه و در بین زائران توزیع می شود.
فرمانده بسیج قرچک مطرح کرد: با توجه به اینکه دیار ۱۵ خرداد همه ساله در سالگرد شهدای ۱۵ خرداد برنامه های متنوعی دارد، امسال محل شهادت شهدای ۱۵ خرداد با حضور مسئولین شهرستان در ساعت ۱۱ صبح روز ۱۴ خرداد در محل پل باقر آباد گلباران می شود.
دبیر ستاد ارتحال امام شهرستان قرچک در پایان برگزاری یادواره شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد را در روز ۱۴ خرداد بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد ۱۵ خرداد این شهرستان، مسابقه کتابخوانی وصیت نامه حضرت امام توسط دانشگاه اریکه پرسپولیس و اجرای ۶۰ نشست روشنگری در سطح مساجد و حسینیه های شهرستان را از دیگر برنامه های این ستاد مطرح کرد.

ارسال نظرات