لزوم تبین آرمان‌های امام خمینی (ره) برای نسل جوان

فرماندار شهرستان دلفان گفت: تبین و تشریح اهداف و آرمان‌های امام خمینی (ره) برای نسل جوان ضروری است.
کد خبر: ۹۰۲۳۹۲۷
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، جعفر طولابی در جلسه ستاد بزرگداشت امام خمینی (ره) شهرستان دلفان با اشاره به اینکه رسالت دانشگاه و آموزش و پرورش برای معرفی شخصیت امام (ره) سنگین است و این دستگاه ها بایستی تمام تلاش خود را برای انتقال اهداف و آرمانهای بلنداین شخصیت بزرگوار بکار گیرند. افزود: امام خمینی (ره) با مجاهدت های خستگی ناپذیر خود نقش مهمی در مبارزه با رژیم ستم شاهی داشتند و یک انقلاب بزرگ را بر پا کردند که دنیا را تکان داد.

فرماندار شهرستان دلفان گفت: تبین و تشریح اهداف و آرمانهای امام خمینی (ره) برای نسل جوان ضروری است.


امام جمعه نورآباد نیز در این جلسه با تاکید برهرچه با شکوهتر برگزارشدن آئین های گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) گفت : به فرموده مقام معظم رهبری ، امام خمینی (ره) با قاطعیت ، شجاعت و استقامت سه ویژگی خدا باوری ، مردم باوری و باور به خود، توانست انقلاب الهی را در کشوری برپا کند که مورد حمایت آمریکا و غرب بود و تا بن دندان نیز مسلح بود.
حجت الاسلام علی اکبر جمیاری از امام خمینی (ره) به عنوان شناسنامه انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: این مرد الهی توانست عزت ، استقلال و اقتدار را به مردم ایران بازگرداند و انقلابی را در دنیا بوجود آورد که حامی و یاور محرومان و مستضعفین و دشمن ظلم و ستم ظالمان زورگویان در دنیا است.
حجت الاسلام جمیاری ایام بزگداشت ارتحال امام را فرصت مناسبی برای آشنایی مردم با سیره و شخصیت امام خمینی عنوان کرد و بیان داشت : باید نسل نوجوان و جوان را با رنج ها و زجرهایی که امام (ره) برای این نظام کشیدند و توفیقات و دستاوردهایی که امام (رض) به این ملت هدیه نمودند آشنا کرد.
شهرستان دلفان با 150هزار نفر جمعیت در شمال استان لرستان واقع شده است،

ارسال نظرات
آخرین اخبار