یک عضو بسیج مهندسین عمران در گفتگو با بسیج:

ساده زیستی امام خمینی (ره) الگویی بی بدیل برای مدیریت اقتصادی کشور است

علیرضا خسروی گفت: ساده زیستی امام خمینی (ره) الگویی بی بدیل برای مدیریت اقتصادی کشور مطرح شود ،همانگونه که مولای متقیان سیره ساده زیستی را تاکید داشته امام خمینی (ره) هم این روش را نیک دانسته و اجرایی کرده است.
کد خبر: ۹۰۲۳۹۲۸
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱

علیرضا خسروی نماینده سابق مجلس و عضو بسیج مهندسین عمران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: تلاش و کوشش و مراقبت در مدیریت اقتصادی فردی و اجتماعی نقش بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه ساده زیستی امام خمینی باید الگویی بی بدیل برای مدیریت اقتصادی کشور مطرح شود افزود: همانگونه که مولای متقیان سیره ساده زیستی را تاکید داشته امام خمینی (ره) هم این روش را نیک دانسته و اجرایی کرده است.

خسروی در ادامه بیان داشت: آنچه در نگاه امام خمینی (ره) دارای ارزش ذاتی و اصیل بوده مهم و از اهمیت برخوردار بوده است و همه اهداف میانی در حوزه های مختلف اقتصادی هم در ذیل این مسیر قرار داشته است جلب رضایت و خشنودی خداوند است. از اینرو همین رضایت خداوند انگیزه نیرومندی است که حضرت علی (ع) را در شدت گرمای روز به تلاش اقتصاد واداشته در حالیکه شخصا هیچ نیازی به محصول آن نداشته است.

عضو بسیج مهندسین عمران در خاتمه افزود: یکی دیگر از ویژگی های بارز رویکرد اقتصادی امام خمینی (ره) رسیدگی به محرومین و نیازمندان واقعی بوده است و همواره به افراد بی سرپرست و ناتوان و رسیدگی به این افراد سفارش می کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار