خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین جعفر رعایتی ؛ نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گفت:یکی از ویژگی ها و خصلت های حضرت امام (ره) این بود که مکررا به مسئولین سفارش می کردند تا در همه جهات در خدمت مردم باشند.
کد خبر: ۹۰۲۳۹۳۲
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت الاسلام و المسلمین جعفر رعایتی ؛ نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اظهار کرد: در مورد اینکه بعد از گذشت 30 سال از رحلت حضرت امام خمینی (ره) مردم همچنان دوستدار ایشان هستند می توان دو نکته را یادآور شد ؛ نکته نخست هدف امام (ره) است که همان احیای اسلام ناب محمدی ، تبیین معارف دینی و زمینه سازی برای ظهور منجی عالم بشریت حضرت بقیه ا... اعظم (روحی و ارواحنا له الفدا) بود که مردم آن را پذیرفتند و راه امام را راه تحقق آرمان های اسلام ناب دیدند .

رعایتی در ادامه گفت: دومین نکته شخصیت والا و کم نظیر حضرت امام خمینی (ره) بود که مردم دیدند سیر تاریخ دنیا به وسیله ایشان تغییر پیدا کرد و امام منشاء تحولات عظیم در ایران و جهان شد .

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا با اشاره به ویژگی های وارسته بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تصریح کرد: شجاعت ، دینداری و بصیرت سیاسی حضرت امام خمینی (ره)  موجب شد تا ملت شریف ایران و آحاد مسلمین جهان عزتی بخصوص  در برابر ایادی استکبار پیدا کنند .

این مقام مسئول تاکید کرد: حضرت امام (ره) در عین حال که رهبر یک جامعه بودند ساده زیستی عجیبی داشتند ، هرگز کاری برای خود یا فرزندان خود انجام نمی دادند  و سعی داشتند مردم را عزت ببخشند چراکه ایشان همواره ارزش های دینی را مورد توجه قرار داده و هیچگاه سیاست زده نمی شدند .

وی گفت: یکی دیگر از ویژگی ها و خصلت های حضرت امام (ره) این بود که مکررا به مسئولین سفارش می کردند تا در همه جهات در خدمت مردم باشند .

رعایتی ضمن اشاره به طراحی ها شوم دشمنان این مرز و بوم برای ایران بعد از امام (ره) خاطر نشان کرد: دشمنان با تهاجم تبلیغاتی گسترده خود در صدد آن بودند تا این تفکر را نهادینه کنند که انقلاب با وجود حضرت امام (ره) ایجاد شده و  با رحلت ایشان هم  از بین خواهد رفت و خودشان نیز گمان می کردند جنگ قدرتی در کشور صورت خواهد گرفت و حتی عراق و برخی کشور های دیگر نیرو های مرزی خود را به حالت آماده باش درآورده بودند تا در صورت هرج و مرج احتمالی داخلی در ایران اسلامی به کشور تاخته و از فرصت استفاده کنند .

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا در پایان اظهار داشت : در آن شب حساس تاریخی در 14 خرداد ماه خبرگان ملت با انتخاب بهترین گزینه،  امید های دشمنان را نا امید کرده و به مردم نشان دادند که این انقلاب الهی با انتخاب امام خامنه ای (مدظله العالی) به عنوان رهبر فرزانه انقلاب قدرتمندانه به پیش خواهد رفت.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها