مصلحی:

توسعه و پیشرفت انقلاب نابودی استکبار را به دنبال دارد/ امام(ره) ولایتمداری را در دنیای اسلام شکل داد

مشاورعالی نماینده، ولی فقیه در سپاه گفت: دشمن و استکبار جهانی می‌دانند توسعه و پیشرفت انقلاب و بیداری امت‌های اسلامی نابودی آن‌ها را به دنبال دارد.
کد خبر: ۹۰۲۳۹۴۳
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام حیدر مصلحی، امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی در جمع نیرو‌های مسلح اظهار کرد: ایجاد حکومت اسلامی در ایران، بیداری اسلامی و زمینه سازی برای ظهور حضرت قائم (عج) از اهدافی بود که امام خمینی (ره) دنبال می‌کرد.

وی با بیان این که دشمن نمی‌خواهد انقلاب اسلامی راه پیشرفت و توسعه را بپیماید، افزود: دشمن و استکبار جهانی می‌دانند توسعه و پیشرفت انقلاب و بیداری امت‌های اسلامی نابودی آن‌ها را به دنبال دارد.

مشاور عالی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دشمنان در ۴۰ سال گذشته هیچگاه آرام ننشسته اند و توطئه‌های بسیاری علیه انقلاب به راه انداخته اند که هر کدام از آن توطئه‌ها برای ساقط کردن یک حکومت کافی بود.

مصلحی افزود: حوادث سال ۱۳۸۸ تمام نشده و دشمن، با رفع اشکالات آن سال خود به دنبال طراحی یک فتنه جدید است که محور آن‌ها مقوله اصل نظام و ولایت فقیه است و این‌ها اعترافاتی است که جاسوسان دستگیر شده نیز به آن اقرار کرده اند و عده‌ای هم در داخل با طرح و نقشه‌های دشمن همراهی می‌کنند.

وی ادامه داد: بسیاری از حرکت‌هایی که انجام می‌شود برای ردگم کنی است تا فضایی ایجاد شود که مردم سراغ مسئولان نروند و مستقیم اعتراضات خود را به سمت، ولی فقیه ببرند.

مشاورعالی نماینده، ولی فقیه در سپاه گفت: امام خمینی (ره) ویژگی خاصی داشت و آن این بود که ولایتمداری را به معنای واقعی کلمه در دنیای اسلام و به خصوص ایران شکل داد.

مصلحی افزود: آیات ۵۱ تا ۵۶ سوره مائده ولایتمداری سلبی و ایجابی را بیان می‌کند و می‌گوید نباید از ترس لطمه خوردن، ولایتمدار یهود و نصاری، که آمریکا و اروپای فعلی هستند، باشید.

وی ادامه داد: امروز اروپا و آمریکا برای مقابله ایران بین خود تقسیم کار کرده اند و همه این دعوا‌های بر سر مالیات، دعوای سیاسی و بازی‌های دنیای سرمایه داری است.

وی گفت: طبق اسناد به حول و قوه الهی آمریکا در حال فروپاشی است و با یک جست و جو در اینترنت در خصوص زوال آمریکا بیش از ۱۴ میلیون مقاله که اندیشمندان و نخبگان غربی نوشته اند به دست می‌آید که محور عمده این مقالات هم این است که انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ع) منشاء فروپاشی آمریکاست.

مصلحی تاکید کرد: پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی هزینه دارد که هزینه آن را رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم در مقابله با داعش و دشمن تکفیری متقبل شده اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار