رئیس تبلیغات اسلامی میامی از حضور یک هزار و ۳۴ دانش‌آموز در گفتمان‌های دینی این اداره طی سال تحصیلی ۹۶-۹۷ خبر داد و گفت: این گفتمان‌ها در ۱۰ مدرسه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۳۹۶۹
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۳

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،رئیس تبلیغات اسلامی میامی از حضور یک هزار و ۳۴ دانش‌آموز در گفتمان‌های دینی این اداره طی سال تحصیلی ۹۶-۹۷ خبر داد و گفت: این گفتمان‌ها در ۱۰ مدرسه برگزار شد.

حجت‌الاسلام مجید بخشی در گفتگو با خبرنگار میامی نیوز ، ضمن ارائه گزارشی از گفتمان‌های دانش‌آموزی میامی طی سال جاری، تأکید داشت: گفتمان‌های دانش‌آموزی در سال تحصیلی ۹۶-۹۷ با حضور یک هزار و ۳۴ دانش‌آموز در ۱۰ مدرسه هدف و با موضوعاتی مانند سبک زندگی اسلامی، آسیب‌های اجتماعی، سواد رسانه‌ای، حمایت از کالای تولید داخلی و … برگزار شد.

وی با اشاره به همکاری و همراهی آموزش‌وپرورش و تبلیغات اسلامی در برگزاری گفتمان‌های دینی، افزود: گفتمان‌های دینی با حضور کارشناسان در شش مدرسه پسرانه با حضور ۵۳۸ دانش‌آموز و چهار مدرسه دخترانه با حضور ۴۹۶دانش‌آموز طی سال تحصیلی ۹۶-۹۷ برگزار شد.

۵۰ گفتمان دینی برگزار شد

رئیس تبلیغات اسلامی میامی درباره فراوانی موضوعات در ۵۰ گفتمان دینی برگزارشده ویژه مدارس شهرستان در سال تحصیلی جاری، بیان کرد: ۳۲ جلسه با موضوع دین و زندگی، شش جلسه با موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ۹ جلسه با موضوع سواد رسانه‌ای و سه گفتمان با عنوان اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل در مدارس شهرستان برگزارشده است.

بخشی بیان کرد: حجاب و عفاف، شعار سال، وحدت در بین مسلمانان، بصیرت و دشمن‌شناسی، اعتیاد، تقلید و ولایتمداری و … در زمره دیگر مباحث طرح شده در گفتمان‌های دینی مدارس میامی محسوب می‌شود.

وی درباره وجه تمایز گفتمان‌های دینی سال تحصیلی جاری با سال‌های گذشته نیز توضیح داد: در سال جاری یک جلسه گفتمان دینی با موضوع دین وزندگی برای اولیاء دانش‌آموزان برگزار شد که در آن ۵۰ نفر حضور داشتند که این امر به‌نوبه خود منحصربه‌فرد بود.

برگزاری ۵۸ ساعت گفتمان دینی

رئیس تبلیغات اسلامی میامی بابیان اینکه سبک پرسش و پاسخ در برگزاری گفتمان‌ها مورد استقبال دانش‌آموزان قرارگرفته است، ابراز داشت: سبک زندگی فاطمی، عفاف و حجاب، فلسفه نماز، گفتمان فنّاوری نوین اطلاعات و ارتباطات، جنگ نرم و درنهایت مبانی انقلاب اسلامی و پیامدهای آن بیشترین استقبال‌کننده را در بین گفتمان‌های دینی داشتند.

بخشی بیان کرد: برگزاری ۵۸ ساعت گفتمان دینی در مدارس شهرستان یک دستاورد مطلوب درزمینهٔ ارائه مفاهیم دینی در قالب مباحث کارگاهی است که تداوم آن در سال تحصیلی آتی نیز در دستور کار تبلیغات اسلامی میامی قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها