خبرهای داغ:
رئیس بنیاد شهید میامی با اشاره به پیشرفت ۵۵ درصدی مرمت و بازسازی ۳۳ گلزار شهدای این شهرستان، گفت: ساماندهی این اماکن بالغ بر یک میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
کد خبر: ۹۰۲۳۹۷۰
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،رئیس بنیاد شهید میامی با اشاره به پیشرفت ۵۵ درصدی مرمت و بازسازی ۳۳ گلزار شهدای این شهرستان، گفت: ساماندهی این اماکن بالغ بر یک میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

محسن چین سری در گفتگو با خبرنگار میامی نیوز ، ضمن بیان اینکه مرمت گلزارهای شهدای میامی ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ابراز داشت: بالغ‌بر یک میلیارد تومان از سال ۸۳ تاکنون هزینه شده و حدود یک میلیارد تومان دیگر برای بازسازی و ساماندهی آن‌ها نیاز است.

وی بابیان اینکه در شهرستان میامی ۳۳ گلزار شهدا وجود دارد، افزود: امروز دشمن در تلاش است تا عوامل اقتدار ما را زیر سئوال ببرد لذا باید در این شرایط کنونی با برگزاری یادواره‌های شهدا و ساخت و مرمت گلزارها یاد آن‌ها را زنده نگه‌داریم.

رئیس بنیاد شهید میامی با بیان اینکه این شهرستان ۱۵۷ شهید تقدیم کشور و اسلام کرده است، ابراز داشت: نسل جدید دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس را درک نکرده و از آن ناآگاه است لذا امروز وظیفه ما است تا نقشه راه و مسیری که آن‌ها پیمودند را برای جوانان امروز تبیین کنیم.

چین سری بابیان اینکه میامی پنج شهید گمنام دارد، تصریح کرد: بی شک آزادی و امنیت امروز خود را مدیون دلاور مردانی هستیم که همچون لاله‌هایی در خاک خفته و درراه خدمت به انقلاب و نظام جاودانه شدند و باید قدردان آن‌ها بوده و هدف شهدا چراغ راه ما قرار گیرد.

وی بابیان اینکه ۱۹۲ جانباز در میامی وجود دارند، افزود: جانبازان شهدای زنده هستند که باید خاطرات و دلاوری‌های آن‌ها و همرزمان شهید آن‌ها در جامعه برای نسل جدید بیان شود لذا برپایی مراسم تجلیل تنها ذره‌ای از ادای دین ما نسبت به آن‌ها و کمترین کار ممکن است که باید این افتخارآفرینان ایران بیش‌ازپیش مورد تکریم واقع شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها