فرمانده سپاه ناحیه لردگان به مناسبت 29 امین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) گفت:امام راحل با پرچمداری و هدایت انقلاب اسلامی ایران معادلان استکبار جهانی را برهم زد.
کد خبر: ۹۰۲۳۹۷۳
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه ناحیه لردگان با اشاره به نقش مراجع در مبارزه با طاغوت در سال های قبل از انقلاب گفت: در زمان های قبل از انقلاب مراجع زیادی بودند که پرچم مبارزه با استکبار و طاغوت را بر دوش کشیدند ولی نتوانستند یک حکومت اسلامی برپا کنند ولی امام راحل با نفس مسیحایی خود و نفوذ بر قلب مردم توانست با عنایت الهی طاغوت را سرنگون و حکومت اسلامی تشکیل دهد.

سرهنگ پاسدار سید مسعود موسوی ادامه داد:انقلاب اسلامی حاصل مجاهدت رزمندگان و ایستادگی ملت ایران و همچنین رهبری و جلوداری حضرت امام خمینی (ره) بود و این انقلاب در کشورهای همسایه نشر پیدا کرد و امروز بزرگترین تهدید برای حکومت های دیکتاتوری و زورگو است.

وی با اشاره به شخصیت حضرت امام(ره)اظهار داشت:این شخصیت عالیقدر امام روح الله (ره)بود که افکار و اندیشه های بلند وی با گذشت 29 سال از رحلت جانکاه و غم انگیزش ، مرزهای جغرافیایی ایران و منطقه غرب آسیا را در نوردیده و به حقیقت جاری جوامع حق طلب و آزادیخواه در اقصی نقاط جهان تبدیل شده است.

ارسال نظرات