معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع):

تجلیل از نخبگان باعث ایجاد روحیه مضاعف در آن ها می شود

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در نشست تخصصی نخبگان علمی بسیج که با حضور جمعی از معاونان دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر برگزار شد، گفت: تجلیل از نخبگان علمی باعث ایجاد روحیه مضاعف در آن ها می شود.
کد خبر: ۹۰۲۳۹۸۷
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ سهراب انبارکی در این جلسه که به همت معاونت جهاد علم و فنّاوری سپاه امام صادق (ع) برگزار شد، اظهار کرد: سپاه امام صادق (ع) هر ساله با برگزاری جشنواره جهادگران عرصه علم و فنّاوری از نخبگان بسیجی، انقلابی، دلسوز و ولایی تجلیل می کند که این مسئله باعث دمیده شدن روحیه رقابت در بین جوانان در مباحث علمی می شود.
وی با اعلام این مطلب که این جشنواره قرار است امسال به شکلی جدیدتر و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شود، تصریح کرد: ما انجام کارهای مشترک با دانشگاه آزاد اسلامی را ارتباط بدنه سپاه و بسیج با دانشگاه دانسته و آن را به فال نیک می گیریم و اطمینان داریم که این جشنواره امسال بهتر از سال های گذشته برگزار می شود.
سرهنگ انبارکی فضای امروز دانشگاه آزاد اسلامی را فضایی مناسب عنوان و خاطرنشان کرد: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر از ظرفیّت های بسیار بالایی برخوردار است که لازم است با شناخت این ظرفیّت ها و بکارگیری آن ها در کنار ظرفیّت های معاونت جهاد علم و فنّاوری سپاه به اهداف مهمی در زمینه مسائل مختلف علمی دست پیدا کرد.
وی در ادامه با اشاره به آغاز جلسات مقدماتی کنگره شهدای استان اذعان کرد: ان شاءالله امیدواریم بتوانیم جشنواره جهادگران علم و فنّاوری را در دوّم آذر ماه سال جاری طوری برگزار کنیم که با فرهنگ ایثار و شهادت عجین باشد چرا که این مسئله باعث بروز آثار و برکات معنوی بسیاری در جامعه نخبگان علمی استان می شود.
انتهای خبر/

ارسال نظرات