یکی از استاتید اخلاق حوزه های علمیه قم در میانه:

امام راحل برای به ثمر رساندن انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نکرد

استاد اخلاق حوزه های علمیه قم در آیین گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15خرداد با بیان عظمت و شخصیت والای امام راحل(ره)، ایشان را فردی نترس، عارف و مجاهد معرفی کرد که همه توان خود را برای به ثمر رسانیدن نهال انقلاب مصروف داشت و از هیچ تلاشی در این راستا فروگذار نکرد.
کد خبر: ۹۰۲۴۰۳۰
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱

   به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد حصاری با اشاره به کینه توزی های منافقان و تلاش بیگانگان در بدنام کردن انقلاب و خشکاندن نهال نوپای انقلاب، اظهار کرد: هدف امام خمینی(ره) تشکیل حکومت اسلامی بود نه جمهوری اسلامی، اما تلاش منافقان کوردل و دشمنان انقلاب، برای ضربه زدن به ماهیت انقلاب موجب شد که ایشان، جمهوری اسلامی را بر حکومت اسلامی ترجیح دهند.

    وی افزود: دشمن در تلاش بود که به مردم القا کند که اگر انتخاباتی در کشور برگزار نشود و انتخاب مسئولان حکومتی کشور توسط امام(ره) انجام شود، دیگر بین دیکتاتوری شاه و حکومت امام خمینی(ره) تفاوتی وجود ندارد، در صورتی که در حکومت اسلامی، ولایت و رهبری جامعه جانشینی امام زمان(عج) بوده و ولی فقیه بر عامه مردم ولایت داشته و انتخاب مسئولان و حاکمان جامعه نیز از سوی شخص رهبری باید انجام شود.

   حجت الاسلام حصاری، امام(ره) شخصیتی بی نظیر و غیرقابل توصیف دانسته و گفت: صبر و استقامت و رهبری بی بدیل ایشان و هدایت انقلابیون موجب پیروزی جبهه اسلام بر جبهه کفر شد و اکنون شاهد صدور انقلاب اسلامی و درخشش آن در سراسر دنیا هستیم.

امام راحل برای به ثمر رساندن انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نکرد

   آیین گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد با شرکت کلیه کارکنان سپاه میانه در حسینیه امام خمینی(ره) این ناحیه برگزار شد و شرکت کنندگان با سینه زنی و روضه خوانی به عزاداری پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها