فرمانده سپاه غدیر تبریز:

الگوی عدالت محوری و ساده زیستی امام، حضرت علی(ع) بود

فرمانده سپاه غدیر تبریز تقارن شب قدر با ارتحال امام راحل را فرصتی برای بازشناسی سیره امام خمینی(ره) عنوان و بیان کرد: الگوی عدالت محوری و ساده زیستی امام، حضرت علی(ع) بود.
کد خبر: ۹۰۲۴۰۳۲
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷

داود عباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: شخصیت و ویژگی های امام راحل چنان برجسته بود که هرگز نمی توان آن ها را فراموش کرد، هرچند عده ای تلاش دارند خط و راه امام را تحریف کنند.

وی ادامه داد: در طول تاریخ دشمن همواره تلاش داشته حق و حقیقت را با بدعت ها و ناخالصی ها در میان مردم تحریف کند ولی هرگز موفق نشده است و مصداق بارز آن حرکت و قیام امام حسین(ع) و واقعه کربلا بوده است.

الگوی عدالت محوری و ساده زیستی امام، حضرت علی(ع) بود

عباسی اضافه کرد: دشمن هرچه تلاش کند نمی تواند خط و مسیر امام را تحریف کند چرا که امام راحل با مبانی اصولی که در انقلاب به جا گذاشته توانسته موجب بیداری ملت های آزادیخواه جهان باشد که نمونه آن مبارزه با استکبار و روز قدس است.

فرمانده سپاه غدیر تبریز خاطرنشان کرد: نامگذاری روز قدس در آخرین جمعه ماه رمضان از جمله آینده نگری های امام راحل بود که توانست با آن صهیونیسم را معرفی و بیان کند که جنایات رژیم صهیونیستی زیر سر شیطان بزرگ امریکاست.

عباسی یادآور شد: بنابراین تقارن شب قدر با ارتحال امام راحل این مهم را یادآوری می کند که شخصیت و ویژگی های امام راحل و الگوگیری ایشان از حضرت علی(ع) را که مهم ترین آن عدالت محوری بوده در بین مردم تببین کنیم چراکه امام برای انقلاب و تداوم آن در مسیر ترسیمی امام علی(ع) حرکت کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها