بیانیه:

انقلاب اسلامی رهبری امام خمینی(ره) بر پایه دین بنا نهاده شده است

شک بقا و تداوم این انقلاب مرهون تبیین و پیاده نمودن میراث گرانقدر امام خمینی(ره)، یعنی اصل ولایت فقیه در بدنه حکومت انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۰۲۴۰۷۱
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴

به  گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سپاه سلمان و قرارگاه قدس استان سیستان و بلوچستان به مناسبت بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) بیانیه ای صادر کرده است، که در این بیانیه آمده است: با دلی آرام و قلبی مطمئن و روحی شاد و ضمیری امیدوار به فضل خدا از خدمت خواهران و برادران مرخص و به سوی جایگاه ابدی  می‌کنم.                                                                                                                              امام خمینی(ره)
 
در بیست و نهمین سالگرد رحلت امام عظیم الشان انقلاب اسلامی به تکریم و تعظیم مردی می‌نشینیم که با قیام شجاعانه خود علیه شیاطین شرق و غرب، مجد و عظمت اسلام و ایران اسلامی را بر سر زبان ملت‌های جهان انداخت. انقلاب اسلامی یک انقلاب الهی است که با رهبری عالمانه امام خمینی(ره) بر پایه دین بنا نهاده شد و قوانین آن بر اساس دستورات اسلام وضع گردید و بدون شک بقا و تداوم این انقلاب مرهون تبیین و پیاده نمودن میراث گرانقدر امام خمینی(ره)، یعنی اصل ولایت فقیه در بدنه حکومت انقلاب اسلامی ایران است.

در ۱۴ خرداد سال ۱۳۶۸ دشمنان اسلام بیان می‌کردند که جمهوری اسلامی ایران با از دست دادن رهبر بزرگوارشان به بن بست و تنگنا رسیده اند، اما غافل از این بودند که امام عظیم الشان ما، فرزندان و علمدارانی را برای استمرار این انقلاب تربیت نموده اند که امروز به یمن رهبری هوشمندانه شان شاهد صدور این انقلاب که خود امام(ره) وعده تحقق آن را داده بود در تمام دنیا هستیم.

اگرچه دشمنان اسلام سعی دارند با به راه انداختن گروه‌های ملحد و تکفیری و تفکر سلفی گری و وحشیانه با حمایت دولت‌های مرتجع عربی از جمله آل سعود جنایتکار چهره ایی مخدوش از اسلام را به دنیا معرفی نمایند، اما به سبب نفوذ کلام امام(ره) و بیانات خلف و صالح ایشان حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی)، سیل اسلام خواهی هر روز در دنیا و خصوصا غرب بیش از پیش ادامه داشته و دنیای غرب را به شگفت وا داشته است.

امام خمینی(ره) مصداق آیه شریفه «اشداء علی الکفار و رحماءبینهم» بودند، رفتار حضرت امام(ره) با دشمنان بسیار جدی و سخت گیرانه بود و از طرفی با ملت‌های اسلامی و جنبش‌های آزادی بخش در دنیا بسان پدری مهربان و مشفق رفتار می‌نمودند.

و اینک امروز وظیفهلان و نامحرمان بیفتد» را محقق نماییم و با تمام وجودمان با پیروی از ولایت فقیه ادامه دهنده راه امام مان باشیم.

ما پاسداران، سربازان و بسیجیان قرارگاه قدس و سپاهه ماست تا بیان گهربار امام بزرگوارمان که فرموده بودند؛ «چه من در میان شما باشم و چه نباشم نگذارید که این کشور به دست نا ا سلمان استان سیستان و بلوچستان در آستانه فرارسیدن بیست و نهمین، سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام(ره)، با امام بزرگوارمان عهد و پیمانی دوباره می‌بندیم تا پرچم سرافرازی انقلاب اسلامی را تحت زعامت نائب بر حق ایشان امام خامنه‌ای(حفظه ا...) به دست صاحب اصلی آن امام زمان(عج) برسانیم.

روابط عمومی و تبلیغات قرارگاه قدس و سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان
ارسال نظرات