امام‌جمعه موقت خرم‌آباد گفت:باید در محور ولایت فقیه،وحدت ملی خود را حفظ کنیم و وحدت ملی در درون خانواده به جامعه منتقل شود.
کد خبر: ۹۰۲۴۱۳۲
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان حجت‌الاسلام قاسم متقی نیا امروز در مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) که در مسجد امیرالمومنین(ع) شهرستان دورود برگزار شد،ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت علی (ع) و ارتحال امام خمینی (ره) بیان کرد:امام رضوان الله علیه،انقلابی به وجود آورد ،که در ادامه ی بعثت انبیاء بود،با الگو گرفتن از امام (ره)باید انقلابی باشیم.

وی افزود:حضرت امام (ره)اوایل انقلاب درس تفسیر سوره حمد داشتند،مسایلی را بیان کردند،اینکه درشب بعثت پیامبر گرامی اسلامی حضرت محمد ابن عبدالله، ۱۴ کنگره از کنگره های کاخ کسری فروریخت و در یکی از فرمایشات‌شان امام اشاره به این باشد،که بعد از هزارو 400 سال دوباره بعثت جدیدی در ایران اتفاق خواهد افتاد.

امام جمعه موقت خرم آباد با بیان اینکه صداو سیما اعلام کرد ،امام بخاطر ناراحتی قلبی به بیمارستان تهران منتقل شده کار امام به‌جایی رسیده بود که قلب‌های مالامال عشق یکایک ایرانیان تقدیم امام راحل شد،افزود:افراد زیادی با کمال وجود آماده بودند ،قلب خود را تقدیم‌ امام کنند،امام کسی است، که ادامه بعثت پیامبرگرامی اسلامی ،ادامه ولایت و امامت ائمه را داشت .

وی خاطر نشان کرد: 200 سال قبل ازپیروزی انقلاب امام خمینی(ره) در این مملکت ذلت و خواری حکم‌فرما بود،قطعنامه‌هاو عهدنامه های ننگین گلستان، ترکمانچای بخشی از این خفت‌ها به شمار می‌رود، که در یک‌قلم 17 شهر از قفقاز از ایران جدا شد، اما بعد از انقلاب که 60 کشور جمع شدند اما نتوانستند یک وجب از این مملکت را به تاراج ببرندو جداکنند.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد تاکید کرد: امام انقلابی بود و از ما انتظار دارد که برای ادامه انقلاب انقلابی بمانیم و پایبندی به مبانی و ارزشهای انقلاب،هدف قرار دادن آرمانهای امام ، پایبندی به استقلال کشور و حساسیت در برابر دشمن به‌وسیله تقوای دینی و سیاسی را مدنظر داشته باشیم و باید مواظب باشید که آرمان و ارزش‌های امام واهداف امام‌ راحل تحریف نشود.

وی ادامه داد:ما با چالش‌های درونی و بیرونی روبه‌رو هستیم ،که این انقلاب با شاخص‌های که در خود دارد به موفقیت رسیده وباعث احیا روح عزت شده و سبب شده تا ما بتوانیم با غلبه بر چالش‌ها انقلاب را از آن‌ها عبور و باعث شده تا قدرت سیاسی تاثیر گذاری و سرنوشت خودمان بر منطقه و جهان داشته باشیم .

امام جمعه  موقت خرم آباد اظهارکرد:وظیفه ما در قبال انقلاب ،امام،شهدا این است که به سهم خودمان کمک کنیم این انقلاب از آسیب ها مصون بماند وبهترین راهکار حفظ انقلاب ،حفظ وحدت ملی است،باید در محور ولایت فقیه ،وحدت ملی در درون خانواده،از شهرو روستا به کشور منتقل کنیم.

 

انتهای پیام /

ارسال نظرات