مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:
به منظور ارتقاء بینش دینی و اخلاقی کارکنان؛ تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی ناحیه روح الله یزد اقدام به برگزاری کلاس نور مبین نمود.
کد خبر: ۹۰۲۴۱۳۹
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ حجت الاسلام شیخ زاده در این کلاس گفت: شب قدر فرصتی است زرین و طلایی برای تطهیر آینه دل. آن شب بهترین فرصت است تا خوبی‌ها را جایگزین بدیها، صلح و صفا را جایگزین اختلاف و تفرقه، احسان و نیکی را جایگزین ظلم و ستم، احسان به والدین را جایگزین عاق والدین، و صله رحم را جایگزین قطع رحم نماییم. نیکو و شایسته است با صدقات قدمی در جهت آبادانی خانه آخرت برداریم و با اعمال نیک و خیر، ثواب دو چندان ببریم.
وی افزود: در شب قدر که شب زنده داری میکنیم، خداوند نام ما را در گروه نیکبختان ثبت میکند و آتش جهنم را بر ما حرام میسازد. ایا توفیقی بالاتر از این هست که آتش جهنم بر ما حرام شود و به خدا نزدیک شویم؟ دعا‌های شب‌های رمضان مجموع‌های است بصیرت بخش که با تکرار تلاوت آن‌ها به صورت هدف‌هایی برای ما در میاید. پس هنگام خواندن این ادعیه شایسته و بهتر است مفهوم آن‌ها را نیز همواره مدنظر داشته باشیم و با تلاش و کوشش به سوی این هدف‌های مطرح شده در دعا‌ها گام برداریم.
ارسال نظرات