امام جمعه گناوه :

جهل مردم سبب شد امام را از دست بدهند

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در ایین شهادت امام علی (ع) و گرامی داشت شب قدر گفت: جهل و نادانی مردم باعث شد که امام علی ( ع) به شهادت برسد و جامعه اسلامی از برکت وجود جانشین پیامبر بی بهره گردد.
کد خبر: ۹۰۲۴۱۴۵
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبر نگار بسیج از گناوه رکنی حسینی افزود: دشمنان اهل بیت پیامبر (ص)چنان تبلیغات سوء انجام دادند که  امام علی ( ع) را ضد دین معرفی نموده بودند.
وی ابراز داشت: وقتی مردم می شنیدند علی ( ع) در مسجد و سجده ضربت خورده است ، می پرسیدند مگرعلی نماز هم می خواند.
وی افزود: دشمنان همیشه تلاش دارندکه حقایق را برعکس نشان دهند تا بتوانند به اهداف شوم خود برسند.
وی با اشاره به خصوصیات پیروان امام علی ( ع) گفت: شیعه امام علی (ع) کسی است که دروغ نمی گوید وعقده و کینه ای از کسی بر دل نمی گیرد و فقط برای رضای خدا قدم برمی دارد.
وی جهل و نادانی را بلایی دانست که اگر شخصی یا اجتماع و جامعی به ان مبتلا شوند  بدبختی و سیاه بختی را برای انها بدنبال می اورد.
امام جمعه گناوه خاطرنشان نمود: تبلیغات معاویه و دشمنان امام علی ( ع) انقدر قوی بود که مولود کعبه را تارک صلاه و غیر مسلمان می دانستند و ریختن خون اورا راه یابی به بهشت می دانستند.
رکنی حسینی افزود: تاریخ درس بزرگ برای نسلهای اینده است و هرکس از تاریخ درس نگیرد جز ضر ر و زیان و خواری چیزی نصیبش نخواهد شد.
وی ماه رمضان و شبهای قدر را فرصت مناسبی دانست که سبب شد ، زنگارها از دل بیرون اوریم و با خدای خود پیوندی مجدد ببندیم و مسیر زندگی خودرا الهی نماییم.

جهل مردم سبب شد امام را از دست بدهند

ارسال نظرات