به مناسبت ایام ارتحال امام و قیام ۱۵ خرداد
به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود، به مناسبت ایام ارتحال امام راحل وقیام ۱۵ خرداد محافل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی در شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۴۱۴۶
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود از برگزاری محافل انس با قرآن در شهرستان شاهرود به مناسبت ایام ارتحال امام خمینی ره و قیام ۱۵ خرداد خبر داد.
سعید غیرتمند در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با تسلیت سهادت امام علی علیه‌السلام و لیالی قدر و ایام ارتحال امام و قیام ۱۵ خرداد با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن و عترت در شاهرود گفت: محفل انس با قرآن کریم در کانون ملی شهید بهشتی با همکاری آموزش و پرورش با حضور قاری بین المللی علیرضا رضایی از کشور افغانستان با حضور علاقمندان به قرآن و عترت بویژه دانش آموزان و فرهنگیان برگزار شد.
وی افزود: محفل انس با قرآن با همکاری لشکر ۵۸ تکورت ذوالفقار شاهرود و تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان در مسجد پادگان شاهرود با حضور ارتشیان دلاور و مسئوولان شهرستان برگزار شد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شاهرود و میامی با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی علیرضا رضایی در مسجد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود با حضور دانشگاهیان و دانشجویان بیان کرد: کارگاه آموزشی ویژه متسابقین قرآنی در موسسه کریمه آل رسول شاهرود با حضور قاری و استاد ممتاز قرآن برگزار گردید.
غیرتمند با اشاره به برگزاری افطاری های ساده در بقاع متبرکه و اجرای برنامه های لیالی قدر در بقاع متبرکه عموم مردم را برای حضور این مراسمات دعوت کرد و بر اجرای برنامه های فرهنگی در دهه آخر ماه رمضان از بقاع متبرکه شهرستان های شاهرود و میامی تاکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها