امام جمعه شهر کمیجان :

استراتژی امام(ره) خشکانیدن اندیشه لیبرالیسم و نهضت سرمایه‌داری بود

مراسم بزرگداشت سی و نهمین سالگرد ارتحال امام (راحل) شب گذشته همزمان با اولین شب از لیالی قدر با حضور آحاد مردم در حسینیه امام خمینی(ره) شهر کمیجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۴۱۷۷
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛ حجت الاسلام مقدسی پور امام جمعه شهر کمیجان در مراسم ارتحال امام (ره) به ضمن بیان ویژگی های امام خمینی (ره) اظهار داشت: امام (ره) توانستند با تدابیر هوشمندانه و پیامبرگونه خودشان این انقلاب و نظام اسلامی را در دوران تثبیت از امواج انواع بحرانها به سلامت عبور دهند چرا که کار انبیاء ، اولیا و معلمان بزرگ این است که سخن حق را به مردم برسانند و آنها را بر نفی سنتهای جاهلی و باطل ترقیب کنند.

وی در ادامه گفت: امام (ره) با انقلاب اسلامی مردم را از ظلم نجات دادند و عزت را به این جامعه و ملت آوردند و امام که تربیت یافته مکتب پیامبر و ائمه اطهار(ع) بود مجسم اسلام بودند.

امام جمعه کمیجان به استراتژی های امام(ره) اشاره کردند و گفتند ایشان در مواجهه با بحرانهای گوناگون مقابل انقلاب با هوشمندی ، اعتماد به نفس ، استعانت از ذات باری تعالی و پشتیبانی مردم موفق شدند این بحرانها را پشت سر بگذارد.

وی از جمله استراتژی های امام به مسئله تکلیف گرایی ایشان اشاره کردند و گفتند: امام (ره) سیاستش برای رسیدن به عدالت بود و می فرمودند ما باید به تکلیف خود عمل کنیم و حال اینکه نتیجه حاصل شود یا نه آنچه به ما مربوط است عمل تکلیفه.

وی گفت: با نیروی اعتماد به نفس که داشتند در بحرانی ترین حوادث و شرایط آرامش داشتند و در برابر طوفانهای حوادث چنان با آرامش بودند که انسان متعجب می شد.

در پایان این مراسم جیرایی مداح اهل بیت (ع) در مدح و فضل امام (ره) به مداحی پرداختند.

ارسال نظرات