خبرهای داغ:
مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه:
مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: انقلاب با خصوصیات بارز امام به پیروزی و عظمت خود رسید.
کد خبر: ۹۰۲۴۱۸۶
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اهواز:حجت‌الاسلام علی‌ رضایی  شامگاه دوشنبه در مراسم یاداشت یاد و خاطره امام راحل که در مصلای مهدیه اهواز برگزار شد، اظهار کرد: خداوند را شاکر و سپاسگزاریم که توفیق زندگی را در حاکمیت متقه ولایت فقیه را به ما عنایت کرد؛ افتخار می کنیم که در زمان جمهوری اسلامی زندگی می کنیم.

حجت الاسلام علی رضایی با بیان اینکه خوزستان به گردن همه ملت ایران اسلامی حق دارد؛ ملت ایران مدیون این استان است، اضافه کرد: تمام نقاط سرزمین مقدس خوزستان گواه این است که سربازان، فداکاران و جانبازانی از خطه ایران زمین به این سرزمین آمده و با کمک ملت شجاع اهواز و کل استان وفاداری خود را به اسلام به اثبات رساندند.

وی با اشاره به اینکه خوزستان قهرمان هشت سال دفاع از ایران است، گفت: بچه های جبهه و جنگ یادشان نرفته که آیت الله جزایری پدر معنوی این استان بوده و به همه آنها ابراز علاقه می کرد.

حجت الاسلام رضایی یادآور شد: با گذشت ۲۹ سال از رحلت امام خمینی(ره) ملت نهایت ادب و احترام را برای امام و بنیان گذار انقلاب اسلامی قائل هستند و در سراسر کشور و حتی در برخی کشورهای اسلامی برای ایشان مراسم ارتحال و بزرگداشت برگزار می کنند.

مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیان کرد: تمام دنیا امام خمینی(ره) را به عنوان رهبری شجاع، قهرمان، یکه تاز میدان و ایستایی به تمام معنا در مقابل دشمن می شناختند.

وی با بیان اینکه امام راحل در برنامه های مختلف خود نماز اول وقت را در دستور کار قرار می داد، گفت: انقلاب با خصوصیات بارز امام به پیروزی و عظمت خود رسید.

رضایی افزود: توسل به اهل بیت یکی از مهمترین دغدغه های امام راحل بود؛ شانه هایامام با نام امام حسین (ع) می لرزید و ارادت بسیاری به ائمه اطهار داشتند.

مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه اظهار کرد: یکی دیگر از خصوصیت بارز امام راحل توجه ویژه به فقرا و مستضعفان بود؛ ایشان می فرمودند که من یک موی کوخ نشینان را با تمام زندگی کاخ نشینان عوض نمی کنم.

وی با اشاره به اینکه امام راحل در نهایت عزت، احترام و بزرگی ولی ساده زیست بود، عنوان کرد: عظمت امام به حدی بود که بارها بر عدم مذاکره با آمریکا تأکید داشتند و فرمودند حتی شورای انقلاب حق مذاکره با آمریکا را ندارد ولی در عین حال جواب نامه یک دانش آموز را نیز با تواضع و فروتنی می داد.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه امام راحل پیش بینی رأی نیاوردن کارتر را داشت، بیان کرد: امام می فرمودند که آمریکا شیطان بزرگ است، دشمن اول مسلمانان و هیچ غلطی نمی تواند بکند؛ آمریکا از اسلام سیلی خورده و تا آخر عمر بر علیه آن مبارزه و این جهان خوار، ام الفساد را رها نمی کنیم.

مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه عنوان کرد: به فضل خدا امروز پرچم دار محو اسرائیل در جهان اسلام و مبارزه با رژیم صهیونیستی هستیم.

وی یادآور شد: تغییر نام پادشاه به رهبر، ساماندهی نظام قانون گذاری بر مبنای اسلام، تبدیل شیعه به مکتب بالنده پرچمدار اسلام و همچنین میدان داری مبارزه با دشمنان اسلام در دنیا از جمله وقایع خوبی است که در زمان امام راحل رخ داد.

حجت الاسلام رضایی در پایان اظهار کرد: وظیفه ما در قبال نظام و امام تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری برای پیشبرد انقلاب اسلامی ایران است تا پرچم آن به دست صاحب اصلی اش امام زمان (عج) برسد.

وی یادآور شد: شب های قدر بهترین فرصت برای این است که همه بندگان در زمره بندگان خوب خدا قرار بگیرند.

همچینین در این مراسم، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل اظهار کرد: امام نشان داد رهبری است که طرفدار کوخ نشینان بوده و در مقابل مرفهان بی درد، شرق و غرب در نهایت اعتلا، ایمان و وحدت می ایستد.

حجت الاسلام و المسلمین سید لطف الله سپهر افزود: مقام معظم رهبری تعریف به حق و زیبایی داشت که فرمودند امام شناسنامه انقلاب اسلامی بود و بی نام ایشان در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با تبریک آغاز سی امین سال زعامت و رهبری مقام معظم رهبری تصریح کرد: از حضور اقشار مختلف مردم تقدیر و تشکر می کنم؛ همه ما افتخار فرزندی و سربازی امام راحل و مقام معظم رهبری را داریم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها