مجموعه اشعار شاعران معاصر در ارتباط با امام خمینی(ره)؛
خبرگزاری بسیج: «کتاب زنده تر از تو کسی نیست» مجموعه اشعار شاعران معاصر به کوشش استاد رحیم زریان گردآوری و در مراسم شب شعر سوگواره جماران در محل مجموعه فرهنگی شیخ صدوق(ره) شهرری رونمایی شد.
کد خبر: ۹۰۲۴۱۹۱
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ استاد رحیم زریان در مراسم رونمایی از «کتاب زنده تر از تو کسی نیست» گفت: در این مجموعه از هر شاعر یک غزل و در مجموع 150 غزل انتخاب شده که دارای دو فصل است. فصل اول شامل حیات و فصل دوم مربوط به رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی بوده که دو سوم کتاب را به خود اختصاص داده است.

  وی افزود: اشعار این کتاب آثاری از شاعران نامدار از جمله سلمان هراتی، دکتر امین پور، زنده یاد حسن حسینی و چهره های دیگر ادبیات کشور است. نام این کتاب را نیز یک مصرع از شعر محمد علی بهمنی با عنوان زنده تر از تو کسی نیست، انتخاب کرده ام.

در آئین رونمایی از این کتاب، موسوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، خانم دکتر فکوریان مشاور بانوان فرماندار ویژه شهرستان ری، دکتر فاطمه راکعی مشاور شهردار تهران و جمعی از شاعران نام آشنا از جمله اسماعیل امینی، مبین اردستانی، فاطمه طارمی، مرتضی درخشان، حجت الاسلام سید عبدالله حسینی، حمید هنرجو، مینا محمدی و ... حضور داشتند.

 

ارسال نظرات