خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب گفت: در شب لیالی قدر درهای رحمت الهی بر روی مومنین گشوده شده و ملائکه خدا به زمین می‌آیند در این شب سرنوشت یک ساله انسان ها رقم خواهد خورد.
کد خبر: ۹۰۲۴۱۹۷
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۳

 به گزارش خبرگزاری بسیجار سرپل ذهاب، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در مراسم  شب لیالی قدر درشهرستان سرپل ذهاب اظهار داشت: در شب لیالی قدر درهای رحمت الهی بر روی مومنین گشوده شده و ملائکه خدا به زمین می‌آیند در این شب سرنوشت یک ساله انسان ها رقم خواهد خورد.

 

وی به شأن و منزلت سوره مبارکه قدر اشاره کرد و گفت: در فضائل و خواص آن آمده که پیامبر اکرم (ص) فرمودند: هر کس سوره قدر را تلاوت کند همانند کسی است که ماه رمضان را روزه گرفته و شب قدر را احیا داشته است و ثواب آن کس را خواهد داشت که در راه خدا جهاد کرده باشد.

امام جمعه سرپل ذهاب تصریح کرد: جامعترین کاملترین و ماندگارترین کتاب الهی برعظمت و منزلت شب قدر است که برای انسان‌ها رقم می‌خورد که با وجود ملائکه آسمانی تغییرات یک ساله مشخص و بر قلب حجت زمان علیه السلام عرضه می‌شود.

 

وی در ادامه ضمن تسلیت رحلت جانگداز امام راحل(ره) اظهار داشت این ایام یادآور روزهای سخت شکل‌گیری نهضت امام راحل و عروج ملکوتی آن احیاگر بزرگ اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم به ویژه ملت ایران است.

فاطمی نسب گفت: سالگرد ارتحال ملکوتی امام فرصتی مناسب برای تبیین ابعاد و زوایای شخصیت و اندیشه های تعالی بخش در حوزه دشمن شناسی و سازش ناپذیری است.

 

گفتنی است، سخنرانی، قرائت دعای جوشن کبیر، آیین قرآن به سر گرفتن ، اقامه نماز قضا از جمله برنامه های شب لیالی قدر بود که با حضور امام جمعه سرپل ذهاب و جمعی از مسئولین و مردم ولایتمدار و مومن این شهرستان در جوراحرم احمد ابن اسحاق (ره) برگزار شد.

ارسال نظرات