خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اسلام آبادغرب گفت: هر مدیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می بایست وصیت نامه امام(ره) را به دقت مطالعه و اجرایی و عملی نماید و در غیر این صورت نمی توان به آن مدیر، مدیر انقلابی گفته شود.
کد خبر: ۹۰۲۴۲۰۷
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار بیژن خدادادیان با تسلیت فرا رسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل(ره)، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و معمار بزرگ انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امام خمینی(ره) پایه ریزی انقلاب اسلامی را در سال 42 شروع کرد و تبعید امام(ره) یکی از دلایل به تاخیر افتادن پیروزی انقلاب بود که امام (ره) از این فرصت  تبعید نیز استفاده کرد و کادر مدیریتی انقلاب را شناسایی و پرورش داد .

 

وی افزود: معمار کبیر انقلاب اسلامی توصیه هایی برای پا برجا ماندن انقلاب به مردم و مسئولین داشته است، امام در وصیت نامه سیاسی الهی خود برای ادامه راه انقلاب اصولی رابیان فرمودند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاطرنشان کرد: هر مدیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می بایست وصیت نامه امام(ره) را به دقت مطالعه و اجرایی و عملی نماید و در غیر این صورت نمی توان به آن مدیر، مدیر انقلابی گفته شود.

 

وی با اشاره به دو نکته مهم از وصایای امام(ره) عنوان کرد: امام خمینی دروصیت نامه خویش بیان فرمودند؛ اگر می خواهید به انقلاب آسیبی نرسد و راه موفقیت آمیز خود را ادامه دهد، هیچ گاه صاحبان ثروت را به قدرت نرسانید، همچنین ایشان بیان فرمودند؛ دشمنی دشمنان انقلاب را فراموش نکنید که معظک له تاکید داشتند که تنها دشمن انقلاب، آمریکاست و دشمنی آمریکا را فراموش نکنید.

 

 

ارسال نظرات