فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: رمز پیروزی امام در این مبارزه بلندمدت، ایمان و اعتقاد عمیق به نصرت الهی و اعتقاد به نقش مردم در تحقق این انقلاب است و ایشان همیشه به نقش مردم در تحقق انقلاب اشاره داشتند.
کد خبر: ۹۰۲۴۲۳۹
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید دامغانی با گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) افزود: امام علی (ع) فدایی دین اسلام بود و امام راحل نیز با تبعیت از مولای خود در این مسیر حرکت کردند و لحظه‌ای عقب‌نشینی نداشتند.
وی افزود: امام راحل، بنای انقلاب اسلامی را با سخنرانی‌ها و افشاگری‌های خود علیه رژیم ستم‌شاهی گذاشتند و جرقه انقلاب از قیام ۱۵ خرداد زده شد و این حرکت تا ۲۲ بهمن ۵۷ به طول انجامید که سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه امام با دست خالی به میدان آمد، گفت: وقتی از ایشان سؤال می‌کنند که سربازان شما کجایند، در پاسخ می‌گوید در گهواره‌ها هستند و این بلندهمتی و دوراندیشی امام و اطمینان قلب ایشان را برای تحقق حکومت اسلامی بیان می‌کند.
دامغانی تصریح کرد: رمز پیروزی امام در این مبارزه بلندمدت، ایمان و اعتقاد عمیق به نصرت الهی و اعتقاد به نقش مردم در تحقق این انقلاب است و ایشان همیشه به نقش مردم در تحقق انقلاب اشاره داشتند.
وی با بیان اینکه امام کار ناممکنی را ممکن ساختند و حرکت و حکومت اسلامی تشکیل دادند و یک حکومت دو هزار و ۵۰۰ ساله با آن همه پشتیبانی را از سد راهشان برداشتند، افزود: امام راحل این انقلاب را به مردم سپردند تا از آن پاسداری کنند؛ چراکه کسی بهتر از کسانی که انقلاب را باعث شدند، نمی‌توانند آن را حفظ کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود ادامه داد: امام در وصیت‌نامه سیاسی و الهی خود نکات فراوانی را برای حفظ این انقلاب بیان فرمود: ه و تأکید دارند که نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد و حفظ انقلاب از اوجب واجبات است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود می‌گوید: امروز باید مراقب باشیم؛ چراکه عده‌ای تلاش دارند تا امام را به‌گونه‌ای دیگر به نسل امروز معرفی کنند و تحریف راه امام را در دستور کار دارند.
وی افزود: هوشیاری و بصیرت، تبعیت از ولایت‌فقیه و مقام معظم رهبری و توجه به اندیشه و زندگی امام راحل و بیانات ایشان ما را برابر این تحریفات مصون نگه می‌دارد و باید نسل جوان در این زمینه فعال باشند.
دامغانی ادامه داد: تلاش دشمنان این است که در انقلاب اسلامی انحراف ایجاد کنند و به‌گونه‌ای جلوه دهند که انقلاب پایان یافته است؛ اما باید هوشیار بود و دانست که انقلاب ما تا انقلاب مهدی (عج) ادامه دارد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود افزود: این انقلاب زمینه‌ای حتمی و کمکی برای تحقق انقلاب جهان حضرت حجت (عج) است که امام راحل و رهبری فرزانه انقلاب بر آن تأکید دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها