مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل از اعلام فرآخوان هشتمین مرحله استانی جایزه ادبی یوسف در زمینه داستان کوتاه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۴۲۶۶
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی واحد اظهار کرد: اعلام فرآخوان هشتمین مرحله استانی جایزه ادبی یوسف در زمینه داستان کوتاه به منظور انعکاس و انتقال میراث گران‌سنگ هشت سال دفاع مقدس و مقاومت اسلامی انجام گرفته است.

وی گفت: موضوع اصلی آثار ارسالی باید در قالب موضوعات دفاع مقدس، دفاع از حریم اهل بیت(ع) و مقاومت و بیداری اسلامی باشد و یک بخش ویژه نیز با موضوع مقاومت ۴۵ روزه خرمشهر و حماسه فتح خرمشهر خواهد بود.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل تصریح کرد: توجه به ویژگی‌های بومی هر استان، پرداخت به حماسه آفرینی‌های رزمندگان هر استان در عملیات‌ها و یگان‌های استان به همراه دستاورد‌های استانی دفاع مقدس، شخصیت‌های شناخته شده استان و استفاده از زبان و گویش‌های محلی دارای امتیازات ویژه خواهد بود.

واحد با اشاره به اینکه داستان‌های منتخب ویرایش شده و در مجموعه‌ای چاپ خواهد شد، ادامه داد: بخش ویژه به طور جداگانه داوری خواهد شد و به دو اثر برتر به صورت جداگانه جوایزی اهدا خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه اخرین مهلت ارسال آثار پایان تیرماه امسال می‌باشد، اضافه کرد: زمان اعلام نتایج و برگزاری مراسم استانی در شهریور ماه سال‌جاری و مرحله ملی این جایزه در آذر ماه امسال خواهد بود.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل با اشاره به اینکه محدودیتی از نظر کمی برای ارسال آثار وجود ندارد، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس اردبیل-شهرک اداری- اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارسال نمایند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار