تشرف ۴۸۰ زائر محروم استان چهارمحال‌ و بختیاری به حرم رضوی در ماه مبارک رمضان

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان چهارمحال و بختیاری گفت: در ایام ماه مبارک رمضان بیش از ۴۸۰ زائر محروم و ناتوان این استان به مشهدالرضا(ع) مشرف می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۲۴۲۷۳
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از آستان نیوز؛ بهروز مردانی‌نژاد اعزام گروه‌های زیارت اولی و محروم به مشهدالرضا (ع) را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های نمایندگی آستان قدس رضوی در استان چهارمحال و بختیاری دانست و اظهار داشت: در این ماه مبارک ۴۸۰ زائر محروم و نیازمند که به دلیل بیماری و کهولت سن قادر به روزه گرفتن نیستند، شناسایی و در قالب ۱۱ کاروان زیارتی به مشهدالرضا (ع) مشرف می‌شوند.

وی با بیان اینکه این گروه از زائران به مدت ۳ روز میهمان حضرت رضا (ع) خواهند شد، ابراز کرد: کلیه تغذیه این کاروان با معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی است.

مردانی‌نژاد به توزیع سبد غذایی بین خانواده‌های محروم اشاره کرد و افزود: در این ماه مغفرت و رحمت یک هزار و ۵۰۰ سبد غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات، قند، شکر به ارزش هر سبد یک میلیون و ۶۰۰ هزار ریال تهیه و توسط خادمیاران رضوی بین خانواده‌های محروم در استان توزیع شد.

وی بیان کرد: به همت نمایندگی آستان قدس رضوی سفره‌های اطعام رضوی ویژه محرومین و ایتام در شهرستان‌های بروجن، شهرکرد، لردکان، فارسیان، اردن، کیار، کوهرنگ، بِن، سامان پهن می‌شود. همچنین برنامه‌های فرهنگی مختلفی همچون تلاوت کلام الله وحی، جمع‌خوانی صلوات خاصه امام رضا (ع)، سخنرانی، بیان معارف الهی و ... نیز در این ۹ شهرستان برگزار خواهد شد.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان چهارمحال و بختیاری به اعزام گروه‌های جهادی سلامت و عمرانی به مناطق محروم استان اشاره و اظهار کرد: در ایام ماه مبارک خادمیاران سلامت در قالب گروه‌های پزشکی عمومی و دندانپزشکی به ویزیت بیماران می‌پردازند. همچنین خادمیاران عمرانی در این منطقه محروم با نام امام رضا (ع) ۷ حسینیه و مسجد را بازسازی و تعمیر کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار