مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان گفت: هیچ گاه در طول تاریخ دشمنان خارج از کشور نتوانسته اند به ایران اسلامی آسیب برسانند.
کد خبر: ۹۰۲۴۲۸۱
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل راسخی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از سمنان گفت: این ایام، ایام بسیار مهمی برای مردم ایران اسلامی و دنیای اسلام است. در تاریخ انقلاب اسلامی قیام خونین ۱۵ خرداد که نقش به سزایی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشت و همچنین ۱۴ خرداد ماه سالروز رحلت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی که ایران اسلامی و دنیای اسلام را آن زمان در غم و اندوه و شک فرو برد.
وی همچنین به لیالی قدر و سالروز شهادت امام علی علیه السلام اشاره کرد و گفت: دشمنان علی (ع) کسانی بودند که قبل از شهادت امام علی علیه السلام ایشان را ترور شخصیتی کردند. آن‌ها کسانی بودند که آشنای امام بودند و غریبه نبودند. حتی بعضی از دشمنان امام علی (ع) کسانی بودند که در خیلی از جنگ‌های اسلام برابر کفار در کنار امام بودند و شمشیر زدند و بعد‌ها در برابر امام ایستادند و پس از ترور شخصیتی ایشان را در اوج مظلومیت به شهادت رساندند. امروز هم در کشور ایران اسلامی دارند همانند آن روز نظام را به مظلومیت می‌کشانند. در طول تاریخ هیچ گاه دشمنان خارجی نتوانسته اند به کشور ما آسیب برسانند و امروز باید مردم بصیر ایران هوشیار باشند تا اتفاقات زمان امام علی علیه السلام دوباره پیش نیاید.
راسخی در پایان به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که مزین به روز قدس است اشاره کرد و گفت: روز جهانی قدس که امام خمینی (ره) آن را نامگذاری و پا نهاد روز بسیار مهمی در جهان اسلام است و باید همه ساله به آن توجه ویژه‌ای داشت. روز جهانی قدس امسال با توجه به شرایط ویژه امسال، از جمله تغییر مکان سفارت آمریکا ازتل آویو به قدس و شیطنت‌های صهیونیستی‌ها برای انتقال پایتخت خود و همچنین به شهادت رساندن شمار زیادی از مردم مظلوم فلسطین همه و همه از جمله دلالی است که نشان میدهد باید امسال روز جهانی قدس پرشورتر از سال‌های گذشته در جهان اسلام به پا داشته شود تا مردم مظلوم فلسطین همه امت اسلامی را در کنار خود ببینند
ارسال نظرات
پر بیننده ها