با حضور قشر های مختلف مردم و مسئولان پارس آبادمغان، آیین گرامیداشت بیست ونهمین سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی در مسجد جامع این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۴۲۸۹
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹

مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در پارس آبادمغان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مردم انقلابی و ولايتمدار شهرستان پارس آبادمغان با راه اندازی دستجات عزاداری در خیابان های این شهر به راه افتاده و در عزای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران سوگواری کردند.

مردم انقلابی و دستجات عزاداری پارس آبادمغان همچنین با اجتماع در مسجد جامع اين شهر در فراق امام راحل به نوحه سرایی پرداخته و پس از مرثیه سرایی توسط مداحان و شعرای حسینی، حجت الاسلام سيد جمالي از اساتيد حوزه و دانشگاه قم پیرامون شخصیت امام (ره) و نقش وی در ایجاد تحول تاریخی در جهان به سخنرانی پرداخت.

حجت الاسلام سيد جمالي در این مراسم گفت: نام انقلاب اسلامی ایران با نام امام خمینی در جهان شناخته شده و امروز در سراسر جهان نام امام در قلب‌های مردم جا افتاده است.

وي با گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب و ضرورت تبیین ابعاد مختلف شخصیت این انسان عارف وارسته بیان داشت: امام خمینی(ره) انسانی تکلیف گرا بود که عمل به تکالیف دینی را یک وظیفه می دانست و همین عمل به وظیفه و تکالیف دینی موجب شد تا امام خمینی (ره) دل ها را تسخیر کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار