رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل همراه با مسئولان اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، یکشنبه 13 خرداد در قالب طرح مفتاح الجنه با ۴ خانواده نیازمند دیدار و در جریان مسائل آنان قرار گرفت.
کد خبر: ۹۰۲۴۲۹۸
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲

مشارکت جهاددانشگاهی اردبیل در طرح مفتاح الجنه کمیته امداد امام خمینی(ره)

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مهران اوچی اردبیلی در حاشیه این دیدار ضمن قدردانی از همت این اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل در اجرای طرح مفتاح الجنه گفت: این طرح فرصت مناسبی برای شنیدن مطالبات و برنامه ریزی جهت کاهش مشکلات مددجویان است.

وی جهاددانشگاهی و کمیته امداد امام را مولود مبارک انقلاب اسلامی عنوان و تصریح کرد: باید تحصیلات فرزندان مددجویان به سمت تحصیلات اشتغال زا سوق داده شود تا آنها بتوانند بعد از فارغ التحصیلی فرصت شغلی مناسبی برای خود مهیا نمایند.

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل، رسیدگی به نیازمندان را از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و اضافه کرد: همه دستگاه های اجرایی باید کمیته امداد امام خمینی(ره) را در انجام این وظیفه مهم همراهی کنند.

اوچی اردبیلی از اعلام آمادگی جهاددانشگاهی برای ارائه آموزش و مشاوره های لازم به مددجویان جهت ایجاد کسب و کار مناسب و حرکت به سمت خودکفایی خبر داد و تصریح کرد: مددجویان می توانند در دوره های مهارت افزایی جهاددانشگاهی شرکت کنند.

ارسال نظرات