مسابقه وصیت نامه خوانی امام راحل و دل نوشته در وصف امام خوبی ها با اهدای هدایای ایرانی در بین دانش آموزان و زائران مرقد امام برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۴۲۹۹
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسابقه وصیت نامه خوانی امام راحل و دل نوشته در وصف امام خوبی ها روز گذشته در حاشیه مراسم ارتحال امام که در مرقد مطهر ایشان برگزار شد با حضور زائران آن امام برگزار شد.
این مسابقه با توزیع سؤالات میان زائران از منبع وصیت نامه هایی که در بین بسته های فرهنگی توزیع شده موجود بود، برگزار شد و به رسم یادبود به کسانی که موفق به پاسخ تمام سؤالات شدند هدایایی اهداش د.
مسابقه دوم با عنوان "یک جمله به امام خوبی ها" با الصاق دل نوشته ها توسط زائرین بر روی بنری که قبلاً با همین عنوان تهیه شده بود در جوار مرقد مطهر امام خمینی(ره) اجرا شد.
در پایان این مسابقه به نگارندگان برترین جملات در راستای حمایت از کالای ایرانی، نوشت افزار ایرانی با شعار "جهاد امروز خرید کالای ایرانی، من با افتخار کالای ایرانی می خرم" تقدیم شد.
گفتنی است شناخت هرچه بهتر امام راحل و عمل کردن به وصایای ایشان و نوشتن دلنوشته زائرانی که می خواستند ارادتشان به رهبر خود را بیان کنند از اهداف این مسابقه بود.
همچنین حوزه بسیج دانش آموزی شهیده طاهره هاشمی قرچک هدف از طرح این مسابقه با اینگونه هدایا را اینگونه عنوان کرده که دانش آموزان باید به این باور برسند که به سخنان مقام معظم رهبری گوش جان بسپارند و از کالای ایرانی حمایت کنند.

فاطمه سیفی

ارسال نظرات