معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: طبق برآوردهای اولیه مبلغ ۲۲ میلیارد تومان به بخش‌های مختلف شهرستان گرمی خسارت وارده شده است.
کد خبر: ۹۰۲۴۳۰۰
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷

۲۲۰ میلیارد ریال به بخش‌های مختلف گرمی خسارت وارد شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، بهروز ندایی در بازدید از روستاهای خسارت دیده بخش انگوت شهرستان گرمی اظهار داشت: بارش شدید باران و تگرگ و جاری شدن سیل به باغات و مزارع 15روستای حاشیه دره رود بخش انگوت خسارت سنگینی وارد کرده است.

وی با بیان اینکه مجموع خسارت وارده به اماکن دامی و مسکونی، بویژه بخش زراعت و باغات و شالیزارهای برنج شهرستان در حداقل 15 روستای شهرستان بسیار قابل توجه است، افزود: طبق برآوردهای اولیه مبلغ 220 میلیارد ریال به بخش‌های مختلف خسارت وارده شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با بیان اینکه در بعضی روستاها خسارت وارده به مزارع گندم، جو، برنج و باغات صد در صد است، از تمهیدات ویژه دستگاه های اجرایی استان برای جبران خسارت به بخش های مختلف خبر داد و گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته درصدد هستیم طی 10 روز آینده نسبت به رفع و اصلاح زیرساخت ها اقدام کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از استمهال تسهیلات کشاورزان و زارعان خسارت دیده این بخش نیز خبر داد و افزود: در صورت نیاز تسهیلات کم بهره در اختیار عزیزان قرار خواهد گرفت.

ندایی تصریح کرد: امیدواریم اقدامت انجام یافته ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شود تا بتوانیم هر چه سریع‌تر نسبت به براورد و جبران خسارات وارد شده اقدام کنیم و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم تا مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

ارسال نظرات