فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بوموسی، گفت:خط امام، باید سینه به سینه به نسل‌های بعدی منتقل گردد.
کد خبر: ۹۰۲۴۳۰۷
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بوموسی در گفتگو با خبرنگار بسیج با تسلیت فرارسیدن رحلت امام راحل و شهادت جانگداز امیرالمومنین (ع) اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) یکی از شخصیت هایی بود که در عصر حاضر به عنوان اعجاز معرفتی از آن یاد می کنیم چرا که مبارزه با استبداد و استکبار با تاسی از نهضت حسین ابن علی علیه اسلام و بصیرت الهی به همراه جماعت مومن این انقلاب را به پیروزی رساندند.

وی با بیان اینکه بعد از به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران هرچه از مظاهر دین در کشور ما وجود دارد به امام خمینی (ره) مدیون هستیم، ادامه داد: همه مسئولان و آحاد جامعه باید برای برگزاری مراسم سالگرد این بزرگوار با تمام وجود تلاش کنند

این مسئول خاطرنشان کرد: به واسطه اجرای برنامه های شاخص،و همچنین در عمل نیز باید نشان دهیم که در مسیر تحقق آن اهداف ثابت قدم هستیم و به ان جامه عمل بپوشانیم.

سرهنگ احمدی در ادامه بر لزوم بازخوانی وصیت نامه الهی و سیاسی حضرت امام تاکید کرد و گفت: مسئولان کشور باید بسترهای لازم را برای عملیاتی کردن رهنمودها و منویات ایشان را بیش از پیش فراهم کنند.

وی همچنین به فرا رسیدن مناسبت دیگری از تاریخ انقلاب اسلامی 15 خرداد ماه اشاره کرد و بیان داشت: همان گونه که در تاریخ ثبت و ضبط شده است در سال 1342 بعد از آنکه امام سخنرانی کوبنده علیه رژیم ایراد فرمودند عوامل رژیم ستم شاهی به منزل امام رفته و ایشان را دستگیر کردند.

در پایان این مسئول اعتراض‌های مردمی در واکنش به دستگیری امام خمینی (ره) و به دنبال آن خاک و خون کشیده شدن مردم را مورد اشاره قرار داد و گفت: در آن روزها و لحظات بود که نطفه انقلاب بسته شد و نهضت انقلاب اسلامی از همان زمان آغاز شد از همین باب باید خط امام و رویدادها انقلاب ،سینه به سینه به نسل‌های بعدی منتقل گردد.

ارسال نظرات