مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چگنی گفت: علل ماندگاری امام در مدیریت معنوی امام بود چون همه سیاستمداران اگر چه در زمینه های مدیریت اقتصاد و سیاست کارائی داشتند ولی هیچ کدام مدیریت معنوی را نداشتند .
کد خبر: ۹۰۲۴۳۱۷
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،حجت الاسلام محسن رمضانی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چگنی در مراسمی که به مناسبت  15خرداد  در چگنی برگزار شد،با بیان اینکه سه عنصر حیاتی به تعبیر رهبر معظم انقلاب در پانزده خرداد نقش اساسی را ایفا کرد اظهار داشت: عنصر اول مردم ،عنصر دوم انگیزه های مذهبی و عنصر سوم رهبری پیامبر گونه امام راحل بود .

وی با اشاره به اینکه امروزه این سوال مطرح است که علل ماندگاری امام خمینی در دنیا چیست و چرا همه سیاستمداران بعد از مدتی افول می کنند اما امام خمینی هر روز سیر صعودی حتی بعد از مرگش دارد افزود: در پاسخ به این سوال باید گفت علل ماندگاری امام در مدیریت معنوی امام بود چون همه سیاستمداران اگر چه در زمینه های مدیریت اقتصاد و سیاست کارائی داشتند ولی هیچ کدام مدیریت معنوی را نداشتند امام خمینی(ره) با استفاده معنویت به عنوان سلاح معنوی به تمام سیاستمداران عالم درس مردانگی و مروت آموخت .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چگنی عنوان کرد:هنری کسینجر از مشاورین ریاست جمهوری آمریکا در دهه ۷۰می گوید خمینی غرب را با بحران جدی مواجه کرد، تصمیمات او چنان رعد آسا بود که مجال هر نوع تفکر و برنامه ریزی از دیگران می گرفت یقین دارم خمینی از غیب الهام می گرفت.
وی خاطر نشان کرد: مدیریت معنوی امام خمینی به حدی بود که جوانان اروپائی قائل هستند که ما نباید لفظ امام را در مورد آیت الله خمینی(ره) به کار ببریم چون وقتی میگوئید امام خمینی(ره) یعنی ایشان رهبر فرا مرزی است و باید جلوی این مسئله را گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات