در بیانیه سپاه قرچک ضمن دعوت از عموم مردم به راهپیمایی روز جهانی قدس، بر تباهی دولت جعلی اسرائیل تأکید و بیان شده است: طولی نخواهد کشید که جشن نابودی این رژیم منحوس را در فلسطین خواهیم گرفت.
کد خبر: ۹۰۲۴۳۲۲
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سپاه 15 خرداد شهرستان قرچک با صدور بیانیه ای از عموم مردم شریف و ولایت مدار دیار 15 خرداد برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت نمود.
در این بیانیه آمده است: روز جهانی قدس ابتکار به موقع رهبر کبیر انقلاب اسلامی و نشانه استواری نظام بر پایه های دینی و نماد پشتیبانی از آزادی و حمایت مستضعفین است، امام(ره) در رمضان سال ۱۳58ه.ش با نام نهادن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، قبله اول مسلمانان را از مرز جغرافیایی به مرز انسانیت تغییر داد و آن را به جریانی جهانی تبدیل کرد.
این بیانیه تصریح می کند: امروز مسأله قدس مسأله ما و روز حیات اسلام و انسانیت است، روز تباهی و مضمحل نمودن دولت جعلی اسرائیل است، همانطور که می دانیم دفاع از مظلوم موضوعی فطری است باید با تمام توان از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرد، کمترین حمایت هم حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس است تا به فلسطینیان بگوییم ما دوست شما و دشمن دشمنان شما هستیم.
خاطرنشان می شود: مردم روزه دار ایران همواره در 4 دهه گذشته این روز را گرامی داشته و با نمایش وحدت و اقتدار امت اسلام پیام همبستگی خود را به ملت مظلوم فلسطین اعلام کرده‌اند اما اکنون که شاهد توطئه مشترک استکبار جهانی و حاکمان فاسد عرب به ویژه شجره خبیثه آل سعود و آل خلیفه با رژیم منحوس صهیونیستی برای به فراموشی سپردن مسأله فلسطین هستیم و با توجه به انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس و برگزاری 10 راهپیمایی بازگشت منتهی به روز قدس؛ امسال حضور پر رنگ و حماسی مسلمانان در راهپیمایی این روز معنا و مفهوم دیگری دارد، قطعاً طولی نخواهد کشید که سخن امام خامنه‌ای مبنی بر "اقامه نماز جماعت در قدس شریف" محقق خواهد شد و جشن نابودی این رژیم را در فلسطین خواهیم گرفت تا بتوانیم قبله اول مسلمین را از شر کفار پاک کنیم.
در پایان این بیانیه تأکید می نماید: ناحیه مقاومت بسیج قرچک از عموم مردم شریف دیار 15 خرداد مخصوصاً شهرستان قرچک دعوت می نماید تا با حضورشان و به فضل الهی شاهد روز قدسی پرشورتر از سالهای گذشته باشیم.
گفتنی است راهپیمایی روز قدس در قرچک امسال از ساعت 11 صبح روز جمعه 18 خرداد از میدان امام خمینی(کلانتری) تا مسجد جامع این شهر برگزار شده و با سخنرانی سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی شرق استان تهران پایان می پذیرد.
انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار