خبرهای داغ:
از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان
روز جمعه 18 خردادماه جاری مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان گلستان همزمان با سراسر کشور فریاد ظلم‌ستیزی و آزادی‌خواهی فلسطین را سرمی‌دهند در این راستا مسیر راهپیمایی روز قدس در مرکز استان گلستان اعلام شد.
کد خبر: ۹۰۲۴۳۳۲
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، بنا به فرمایش امام خامنه ای (مدظله العالی) «روز جهانی قدس روز فریاد و مقاومت امت اسلامی در مقابل سیاست‌های تفرقه‌انگیز است»، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به روز جهانی قدس نامگذاری شده است مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان گلستان همزمان با سراسر کشور فریاد ظلم‌ستیزی و آزادی‌خواهی فلسطین را سرمی‌دهند در این راستا مسیر راهپیمایی روز قدس در مرکز استان گلستان اعلام شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ضمن تسلیت ایام شهادت مولای متقیان امیر مومنان امام علی (ع) اظهار کرد: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس همچون سال‌های گذشته در 40 نقطه استان گلستان انجام می‌شود و مردم استکبارستیز این خطه شمالی همگام با ملت آزادیخواه جهان فریاد برچیده شدن ظلم را فریاد می‌زنند.

حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی با اشاره به اینکه روز جمعه 18 خرداد مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی سراسری قدس در گرگان و سایر نقاط استان گلستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این راهپمایی در مرکز گلستان ساعت 10 و 30 دقیقه برنامه‌ریزی شده است.

وی با دعوت از مردم مومن و روزه‌دار استان گلستان خواست تا با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس جلوه دیگری از استکبارستیزی را رقم بزنند و افزود: مسیر راهپمایی در گرگان از میدان شهرداری به سمت خیابان امام خمینی (ره)- چهارراه میدان به سمت خیابان شهید رجایی و محل تجمع و سخنرانی در محل مصلی وحدت این شهرستان خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه سخنران محوری این مراسم مهدی چمران است، گفت: روز قدس یکی از ابتکارات بی‌نظیر امام خمینی (ره) است که ملت بزرگ ایران امروز در 14 خرداد در فراغ آن بنیانگذار جمهوری اسلامی اشک ماتم می‌ریزند.

احمدی با بیان اینکه ولایت فقیه ستون خیمه انقلاب اسلامی است، ابراز کرد: همانطوی که رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) فرمودند اگر می‌خواهید به انقلاب اسلامی آسیبی وارد نشود باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم؛ باید هوشیار باشیم که دشمن چشم طمع به این نظام را دارد و برای از بین بردن این نظام از هیچ توطئه‌ای فروگذار نمی‌کند.

وی روز جهانی قدس را روز حمایت از ملت مظلوم فلسطین دانست و گفت: محور مقاومت عاقبت در برابر ظلم پیروز خواهد شد و این وعده الهی است که هیچ ظلمی پایدار نخواهد بود./فارس

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها