فرمانده بهداری شمالغرب سپاه پاسداران در آیین بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در روستای کرده ده مراغه، افزود: مردم ایران در دوران طاغوت در محرومیت زندگی می کردند در حالی مسئولان در اوج رفاه و شهوت به سر می بردند و امام راحل با انقلاب، مردم را از ذلت و بردگی نجات داد.
کد خبر: ۹۰۲۴۳۶۴
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد رازقی فام آرمان های انقلاب را استقلال سیاسی، فکری، اقتصادی و فرهنگی عنوان و بیان کرد: هدف انقلاب اسلامی آزادی در  همه شاخه ها از جمله آزادی بیان و استقرار عدالت بود.

وی آرزوی امام در تشکیل حکومت اسلامی را ایجاد بستر مناسب رشد جامعه در ابعاد مختلف و پیشرفت ما در سایه رشد و فنآوری علم و رشد معاشرت برشمرد و افزود: امام همه هستی و دارای و فرزندان خود را تقدیم انقلاب کرد تا ما را از ظلمت و دوران طاغوت نجات دهد.

سردار رازقی فام در بخش دیگر سخنان خود اظهارداشت: امریکا به سه علت می خواست در منطقه خاورمیانه حضور داشته باشد تا  امنیت رژیم غاصب اسرائیل را تامین کند.

فرمانده بهداری شمال غرب سپاه پاسداران، دستیابی آمریکا به انرژی های موجود در منطقه را عامل دوم حضور این جنایتکار در منطقه عنوان کرد و گفت: ایران اسلامی در منطقه الگوی اکثر کشور های دنیا است آمریکا با حضور خود در منطقه می خواست  انقلاب اسلامی و  بیداری اسلامی را  کنترل  و مهار کند.

سردار رازقی فام ادامه داد: ما باید داشته ها ونعمت های خود را قدر بدانیم امکانات و منابعی که در مملکت ما وجود  دارد قدر بدانیم چرا که یک درصد جمعیت دنیا در ایران اسلامی است در حالی که 17 درصد منابع دنیا در کشور ماست.

وی علت دشمنی آمریکا با ایران اسلامی را پیشرفت چشمگیر علم دراین کشور دانست و گفت: پیشرفت علمی کشور ما نعمت بزرگی محسوب می شود چراکه در زمان جنگ حتی سیم خار دار را با واسطه های مختلف تهیه می کردیم در حالی که امروز به همت این جوانان و دانشمندان ایران اسلامی  هواپیما و موشک های بالستیک تولید می کنیم.

سردار رازقی فام اضافه کرد: دشمن از علم هسته ما نمی ترسد چراکه خیلی از کشورها کلاهک هسته ای دارند دشمن از رشد علمی و ایمان جوانان ما می ترسد.

  وی، وجود رهبر فرزانه، آگاه و مدبر را در راس امور یک نعمت بزرگ الهی خواند و خاطرنشان کرد: دشمن از نعمت بزرگی الهی که چهل سال است خداوند متعال به ما عنایت کرده و ما هم باید قدردان این نعمت بزرگ ولایت باشیم می ترسد.

سردار رازقی فام گفت: مدیریت و رهبری پیامبر گونه این دو عالم فرزانه، دنیا را حیرت زده کرده و ایران اسلامی را از پیچ های خطرناک نجات داده و انشاالله به دست صاحب اصلی انقلاب تحویل خواهند داد.

 وی عنوان کرد: در طول تاریخ آرزوی همه انبیا و معصومین(ع) بود تا رهبری جامعه را کسی به دست بگیرد تا هم حلال و حرام را بداند و هم ممالک اسلامی را رهبری کند که الحمدالله این امر امروز محقق شده است.

سردار رازقی فام بیان داشت: ما باید قدر این ملت را هم بدانیم با وجود این همه توطئه و فشارهای مختلف اقتصادی، سیاسی باز هم با مشت های گره کرده و متحد شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سرداده و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

وی توضیح داد: دشمن تلاش می کند کم و کاستی ها را بزرگ جلوه دهد تا این نظام  را ناکارامد نشان بدهد و بین مردم و مسئولان تفرقه  و بین مردم و رهبری فاصله ایجاد کند.

 سردار رازقی فام تاکید کرد: ما باید قدر این نعمت ولایت فقیه، مردم، وحدت و یک پارچگی مردم و مسئولان را بدانیم و فرامین مقام معظم رهبری را با روحیه عالی اطاعت کنیم.

آیین گرامیداشت ارتحال امام راحل در مسجد روستای کرده ده این شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات