امام جمعه شهرستان هیرمند

امام خمینی(ره) باعث تعییر مسیر تاریخ جهان شد

امام جمعه شهرستان هیرمند گفت: امروزما وظیفه داریم؛ برای ارتباط با شخصیت نورانی امام راحل ، خود را بیش از پیش محیا کنیم، ما هنور نتوانسسته ایم آنطور که باید امام را بشناسیم و تفکرات او را درک کنیم.
کد خبر: ۹۰۲۴۳۹۸
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند؛ مراسم ارتحال جانسوز بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خمینی (ره) در مسجد جامع الغدیر شهرستان هیرمند برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام ابراهیم گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند ضمن تسلیت رحلت امام خمینی (ره) و ضربت خوردن امام اول شیعیان جهان گفت: امام خمینی (ره) شخصیتی بزرگ بود که باعث تعییر مسیر تاریخ جهان شد.

وی افزود: شخصیت امام خمینی (ره) در بین آزاده خواهان جهان جایگاه خاصی دارد، و امروزه با همه تلاش دشمنان این شخصیت، بزرگ و بزرگتر شده است.

امام جمعه شهرستان هیرمند تصریح کرد: انس با قرآن و انس با معصومین، امام خمینی (ره) را به این جایگاه رسانده است.

حجت الاسلام گزمه بیان داشت: امروز ما وظیفه داریم؛ برای ارتباط با شخصیت نورانی امام راحل خود را بیش از پیش محیا کنیم، ما هنور نتوانسسته ایم آنطور که باید امام را بشناسیم و تفکرات او را درک کنیم.

وی ادامه داد: امروزه باید تفکر امام خمینی (ره) مورد مطالعه قرار گیرد و در بین جوانان در خصوص این شخصیت بزرگ تاریخ اسلام بحث و گفت و گو شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار