خبرهای داغ:
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قم خبر داد
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: امسال پیش بینی می‌شود که تعداد دانش آموزان پایه اول ابتدایی در استان به ۲۸ هزار نفر برسد که نسبت به سال گذشته سه هزار دانش آموز بیشتر در این پایه خواهیم داشت.
کد خبر: ۹۰۲۴۴۱۴
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۸
افزایش ۳ هزار نفری دانش آموزان پایه اول ابتدایی در استان قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مریم سادات پناهنده با اشاره به لزوم مشارکت اولیای دانش آموزان در تامین نیاز‌های مدارس اظهار کرد: امسال زمان توزیع و تکمیل فرم‌های مشارکت تخصصی اولیای دانش آموزان که هر سال در پایان مهرماه در هفته پیوند توزیع می‌کردیم، را به ایام ثبت نام دانش آموزان انتقال دادیم، از اولیا می‌خواهیم که این فرم را با دقت تکمیل کنند و مدرسه را از خودشان بدانند.

وی ادامه داد: اولیای دانش آموزان باید به کمک مدیر، معاون و معلمان مدارس بیایند تا بتوانیم با کمک یکدیگر یک فضای شاد و پرنشاط و مناسب برای آموزش دانش آموزان فراهم شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قم افزود: در فصل ثبت نام دریافت هیچ گونه وجهی را به اجبار نخواهیم داشت، اولیای دانش آموزان از طریق فرم‌های مشارکت می‌توانند آمادگی خودشان را برای کمک به مدارس اعلام کنند.

پناهنده با اشاره به نظارت بر ثبت نام دانش آموزان در مدارس استان قم اظهار کرد: تیم‌های نظارتی پیش بینی شدند که این تیم‌ها در فصل ثبت نام به مدارس مراجعه می‌کنند و مشکلات اولیا و فرهنگیان را می‌شنوند و این مشکلات را رفع می‌کنند.

وی ادامه داد: در برخی از مناطق شهر قم تراکم بالای دانش آموزی داریم و فضای آموزشی نسبت به تعداد دانش آموزان کم است، به همین دلیل ایجاد ستاد‌های فرعی ثبت نام در ناحیه‌های مختلف شهر قم پیش بینی شده است و اولیایی که برای ثبت نام با مشکل روبه رو می‌شوند، باید به این ستاد‌های فرعی ثبت نام مراجعه کنند تا در کوتاه‌ترین زمان مشکلشان حل شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در پایان خاطرنشان کرد: امسال پیش بینی می‌شود که تعداد دانش آموزان پایه اول ابتدایی در استان به ۲۸ هزار نفر شامل دانش آموزان ایرانی و اتباع خارجی برسد که نسبت به سال گذشته سه هزار دانش آموز بیشتر در این پایه خواهیم داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها