مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر

روز قدس یادگار بزرگ امام خمینی ( ره) است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر گفت:روز جهانی قدس یکی از ابتکارات،اقدامات الهی و یادگار بزرگ امام خمینی ( ره) است.
کد خبر: ۹۰۲۴۴۳۶
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۱

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا عبدلی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از لرستان گفت: جمهوری اسلامی ایران از روزی که متولد شده آزادی مردم مستضعف دنیا و نیز کمک برای رهایی مردم ستمدیده جهان را جزو اهداف خود قرار داده است.

وی با اشاره به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی تصریح کرد: یکی از اهداف و آرمان‌های مبارک انقلاب اسلامی را میتوان تلاش برای آزادی قدس شریف از چنگال گرگ‌های تا دندان مسلح و در رأس آنها گرگ های منطقه یعنی رژیم نامبارک و غاصب اسرائیل دانست.

عبدلی با اشاره به اهمیت قضیه فلسطین خاطر نشان کرد:امسال نسبت به سال‌های گذشته قضیه فلسطین و قدس شریف اهمیت خاصی پیدا کرده و آن اینکه دولت مستجد و زورگو و حامی رژیم منحوس و اشغالگر اسرائیل قصد تغییر سفارت خود را به شهر مقدس قدس، جایگاه انبیای الهی و قبله نخست مسلمانان کرده که البته به لطف و مدد الهی این اقدام آمریکا به معنای شمارش معکوس مرگ اسرائیل خواهد بود.

وی با دعوت مردم شهرستان الشتر در راهپیمایی روز قدس بیان کرد: مردم عزیز ایران خصوصأ مردم فهیم الشتر امسال ، روز جمعه را در حالی به خیابان‌ها آمده و بر سر این گرگ های منطقه فریاد خواهند کشید که رژیم غاصب اسرائیل به هیچ یک از قواعد بین المللی و انسانی هیچ گاه پایبند نبوده و این را با قتل پرستار بی گناه فلسطین برای بارها به دنیا اثبات کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر افزود: شعارهای مردم روزه دار شهرستان الشتر در روز جهانی قدس حامل این پیام خواهد بود که تا آزادی قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین از پای نخواهند نشست و دفاع از مظلوم خصوصأ مردم فلسطین را همچون روزه بر خود واجب می دانند. به امید پیروزی جهانی حق بر باطل با هدایت امام خامنه ای ( مدظله العالی) در سایۀ امام عصر ( عج).

ارسال نظرات