خبرهای داغ:
بسیج مداحان شهرستان کردکوی در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس در حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین بیانیه صادر کرده است.
کد خبر: ۹۰۲۴۴۴۷
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، بسیج مداحان شهرستان کردکوی در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس در حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین بیانیه صادر کرده است.

بسم الله الرحمن الرحيم

با گذشت چندین سال از ابتکار راهبردی و آینده‌نگرانه حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، آرمان آزادی قدس شریف و حمایت از ملت مظلوم فلسطین، در سایه گفتمان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، به یک مطالبه بین‌المللی تبدیل و تلاش جبهه متحد استکبار برای جلوگیری از جهانی شدن این آرمان و تحمیل سازش و نرمش برابر خواسته‌های رژیم جعلی صهیونیستی را با ناکامی و شکست‌های انکارناپذیری مواجه ساخته است.

بنا بر تاکید مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی، مساله فلسطین علیرغم تلاش همه جانبه آمریکا و دیگر حامیان رژیم صهیونیستی برای القای آن بعنوان مسئله ای منطقه ای، عربی و یا ملی، دیگر از یک موضوع صرفاً عربی و اسلامی فراتر رفته و بعنوان مساله ای جهانی، بین المللی و حقوق بشری مورد توجه و اهتمام همه ملتهای آزاده است و حاوی این پیام روشن است که وحدت و همدلی مردم کشورهای اسلامی به خصوص در فلسطین و مقاومت و پایداری یکپارچه جهان اسلام در برابر اشغالگران تنها راه آزادی فلسطین عزیز است.

روز قدس، روز ‌مسلمانان‌ و ‌مستضعفان‌ است؛ علی رغم ‌تبلیغات ‌جهانی‌، انتفاضه ‌فلسطین‌ خاموش‌ شدنی ‌نیست‌ و آینده‌ آن ‌همراه ‌با رستگاری ‌و پیروزی ‌است‌.

بسیج مداحان شهرستان کردکوی با صدور این بیانیه و با امید به آزادی قدس عزیز و برقراری عدل و عدالت و سقوط همه خودکامگان و ظالمان جهان از مردم شریف و شهید پرور شهرستان کردکوی و علی الخصوص جامعه بزرگ مداحان، شاعران ديني، قاريان قرآن و مديران هيئات مذهبي، برای حضوری حماسی و پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل می آورد تا همچون سایر هموطنان عزیز در تبعیت از فرامین حضرت امام خمینی (ره) و ستاندن آه مظلومین الگوی جهانیان باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها